קושימומחה
מוכן ב1 ש, 50 דק.
מנות6
ציון בריאות30
מגזין

קציץ בשר כבש ועגל: פולפטון

קציץ בשר כבש ועגל: פולפטון
קציץ בשר כבש ועגל: פולפטון יכול להיות מתכון טוב להרחיב את קופסת המתכון העיקרית שלך. מנה זו מכילה סביב 33 גרם חלבון 31 גרם של שומן, וסך הכל 477 קלוריות. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. לכי לחנות וקחי כמה מנות של אגוז מוסקט, לימון, טלה טחון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -50 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 59%. נסו Polpettone ב umido con funghi (קציץ בשר ברוטב עגבניות ופטריות), בשר עגל ורווה עם רוטב גורגונזולה ותפוחי אדמה מרוסקים עם פרושוטו וגבינה, ו עגל או פפריקש כבש (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה, משלבים את הטלה ואת העגל, פתיתי פלפל אדומים, גבינה, פטרוזיליה, טימין, שום, אגוז מוסקט, ביצה ופירורי לחם, מתבלים במלח ופלפל, ומערבבים היטב כדי להפוך תערובת הומוגנית. צור את התערובת לתוך כיכר ולאבק את כל פני השטח עם קמח כל המטרה.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
מלח ופלפלמלח ופלפל
פירורי לחםפירורי לחם
פטרוזיליהפטרוזיליה
גבינהגבינה
שוםשום
מוסקטמוסקט
טימיןטימין
כבשכבש
עגלעגל
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
בתנור הולנדי, מחממים את שמן הזית על אש בינונית ומוסיפים את כיכר הלחם. חום מכל הצדדים בשמן ומבשלים מעל נמוך במשך 90 דקות. חותכים ומגישים עם לימון לצד.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
לימוןלימון
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי