קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות5
ציון בריאות15
מגזין

קציצות

קציצות
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל Croquettes. מתאים ל-5 מנות. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 830 קלוריות, 37 גרם חלבון ו 51 גרם שומן. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם מלח, פירורי לחם, רוטב בשמל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב תפוחי האדמה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לחמניות בטטות תפוחי אדמה כקינוח. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 2 שעות. נסו קציצות בקלה, קציצות חזיר, ו קציצות תפוחי אדמה (מתכונים דומים).

הוראות

1
השתמש 2/3 כוס של ציר עוף ורק כוס שמנת אם אתה רוצה. להמיס את החמאה ולהוסיף את arrowroot, או אם זה לא זמין, להוסיף קמח מנופה היטב. למזג אלה היטב ומבשלים לרגע. מערבבים את הקרם ואת המניה בהדרגה ומערבבים עם מקציף חוט. ברגע שהרוטב מגיע לנקודת הרתיחה, מבשלים אותו לדקה או שתיים.
מרכיבים שתצטרך
1
מערבבים את העוף עם תבלינים ומוסיפים 2/3 כוס של הרוטב. אפשר לזה להתקרר, לעצב לכדורים, ומטגנים.
מרכיבים שתצטרך
1
מערבבים את הבשר והתבלינים ומוסיפים 1/2 כוס של הרוטב. להתמזג היטב, ליצור כדורים, לטבול ביצה מוכה פירורי לחם, ומטגנים.
מרכיבים שתצטרך
1
מערבבים את הבקלה הגרוס ואת הפירה היטב.
מרכיבים שתצטרך
2
הוסף את התבלינים ואת הביצה מוכה היטב. טופס לתוך כדורים לטבול ביצה פירורי לחם ומטגנים.
מרכיבים שתצטרך
3
מאמר var
4
Type_27_data = {};
5
מאמר
6
Type_27_data.init_step_by_step_images = 0;

מרכיבים

3(חוֹרֶף)arrowrootarrowroot0(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות1(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות5ריבס, קצוץ טרי או קפואפירורי לחםפירורי לחם5ריבס, קצוץ טרי או קפואפירורי לחם, לציפויפירורי לחם, לציפוי796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעוף מבושלעוף מבושל1ביצה, הוכה היטבביצה, הוכה היטב5ריבס, קצוץ טרי או קפואביצה, לטבילהביצה, לטבילה1(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחזיר, קצוץ דקחזיר, קצוץ דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב בשמל עבור קציצות (ראה לעיל)רוטב בשמל עבור קציצות (ראה לעיל)1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב בשמל עבור קציצות (ראה לעיל)רוטב בשמל עבור קציצות (ראה לעיל)11 קילו קישואים,מיץ בצלמיץ בצל11 קילו קישואים,מיץ בצלמיץ בצל3טיפותמעט מיץ לימוןמעט מיץ לימון5ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן, לטיגוןשמן, לטיגון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זית קצוץזית קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה קצוצהפטרוזיליה קצוצה11 קילו קישואים,פטרוזיליה קצוצהפטרוזיליה קצוצה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמחית תפוחי אדמהמחית תפוחי אדמה0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבקלה מבושל, מגורר, מלחבקלה מבושל, מגורר, מלח2(חוֹרֶף)גבינה שוויצרית מגוררתגבינה שוויצרית מגוררת11 קילו קישואים,בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)