קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

קציצות המבורגר בזיליקום

קציצות המבורגר בזיליקום
קציצות המבורגר בזיליקום עשויות להיות רק ההור ד ' אובר שאתה מחפש. מתכון זה מכין 4 מנות עם 359 קלוריות, 9 גרם חלבון, ו 18 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 12% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 5 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. אם יש לכם שמן זית, שום, בזיליקום וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר לקטו אובו צמחוני דיאטה. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 49%, שהוא מוצק. נסו אסיה ברביקיו קציצות המבורגר, קציצות עדשים או המבורגר ללא בשר, ו אסיה ברביקיו קציצות המבורגר עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה שלבו את חמשת המרכיבים הראשונים. להתפורר בשר על תערובת ומערבבים היטב. מעצבים לארבע קציצות.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
צולים, ללא כיסוי, על אש בינונית-חמה במשך 5-7 דקות מכל צד או עד שהמיצים מתבהרים.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
3
מורחים גבינת שמנת על הצד החתוך של צמרות הגליל.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
מורחיםמורחים
גלולגלול
4
מניחים המבורגרים, בצל ואבוקדו על תחתית הגליל; החלף צמרות.
מרכיבים שתצטרך
אבוקדואבוקדו
בצלבצל
גלולגלול

יין מומלץ: מרלו, Malbec, Zinfandel

מרלו, מלבק וזינפנדל הם אפשרויות נהדרות עבור המבורגר. מרלו יהיה מתאים לחלוטין עבור המבורגר קלאסי עם תוספות סטנדרטיות. תוספות נועזות יותר דורשות יינות נועזים יותר, כמו מלבק או זינפנדל מפולפל. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא מרלו במחוז פג ' ו. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-38 דולר.
מחוז פג ' ו מרלו
מחוז פג ' ו מרלו
הבציר משנת 2010 מציג את המאפיינים המסוגננים והמפתים של מרלו עם טעמים עזים של שזיף ודומדמניות שחורות. רמזים של אניס וניל על האף נפתחים לשכבות מורכבות ומשולבות של טעמי פטל, דובדבן וקקאו המעניקים רושם בולט על החיך.