קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות36
מגזין

קציצות סרטן

קציצות סרטן
קציצות סרטן הן אולי המנה העיקרית שאתם מחפשים. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם pescatarian יש 458 קלוריות, 43 גרם חלבון ו 14 גרם של שומן למנה. 15 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם רוטב ווסטרשייר, תיבול המפרץ הישן, לחמניות המבורגר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הביצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת עגבניות השוקולד של רוז לוי ברנבאום עם גנאש המסתורי כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. נסו קציצות סרטן ללא גלוטן, מסיבת אוסקר: חטיפים רגזניים ועקרות בית (למעט חטיפים רגזניים בלבד), ו מתאבן עצבני (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכות עובדות ממש טוב עם שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. אתה יכול לנסות שרדונה חנה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
חנה שרדונה
חנה שרדונה
עם צבע של דבש מבריק קש זהוב, יין זה מביא ניחוחות של אפרסק בגריל, פאי אגס, עם קרמל,נבל, אננס. על החיך, פרוסת תפוח טרי עם קרום עוגה, קרמל, עוגת אגס, אפרסק בגריל, טוסט ובננה.