קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

קציצות סרטן רצחניות וסלט מר עם רוטב פלפל אדום מתוק

קציצות סרטן רצחניות וסלט מר עם רוטב פלפל אדום מתוק
אם יש לך שום, מלח גס, פלפלים קלויים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב גרידת לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות מרמלדה כתומות עם זיגוג גרידת תפוז כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 35 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 90% וזה מעולה. נסו קציצות סרטן רצחניות וסלט מר עם רוטב פלפל אדום מתוק, סלט ירקות ירוקים ומרים עם רוטב גבינה כחול Gorgonzola, ו סלט גן רוצח עם רוטב לימון בהיר (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים תפוחי אדמה במים רותחים 6 עד 7 דקות עד רך, לנקז, לפזר על פני משטח שטוח גדול כדי להתקרר ויבש, 5 דקות. לרסק את השום עם מלח כדי להפוך את הדבק ולהוסיף תפוחי אדמה יחד עם טימין, פטרוזיליה, גרידת לימון פתיתי פלפל אדום מרוסק. להרגיש דרך הסרטן כפי שאתה מוסיף אותו תפוחי אדמה כדי לבדוק פגזים.
מרכיבים שתצטרך
2
מערבבים יחד כדי לשלב וליצור לתוך 4 (4 עד 5 אינץ') בגודל סופר, קציצות סרטן רוצח.
מרכיבים שתצטרך
3
חום 3 כפות שמן זית כתית נוספת במחבת nonstick מעל בינוני לחום בינוני עד בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את העוגות ומבשלים 5 דקות בכל צד או עד חום זהוב עמוק.
5
מערבבים את הפלפלים האדומים הקלויים, שאלוט, סוכר, מיץ לימון 1/2 וחומץ יין אדום במעבד מזון. זרם הנותרים 1/4 כוס שמן זית כתית אקסטרה ויוצרים ההלבשה. עצור את המעבד ומתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
6
מערבבים את הירוקים בקערת סלט ומלבישים אותם. התאם מלח ופלפל, לטעמך.
מרכיבים שתצטרך
7
מגישים קציצות סרטן על מצע של סלט.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכות עובדות ממש טוב עם שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה פולי ג ' ונסון Carneros עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
ניחוחות מרוכזים ומורכבים ב-2016 שרדונה קרנרוס שלנו. הערות של אפרסק בגריל, אגס, קרואסון בחמאה, ווניל להגדיר את הבמה לשרדונה עשיר, בעל גוף מלא. ניחוחות להרחיב על החיך עם טעמים מעוררי תיאבון של אגס, פריך תפוחים, יערה, קוקוס קלוי, וופל וניל. האיזון והמבנה של יין זה יחד עם חומציותו הבהירה הופכים אותו ליין ראוי לגילו להנאה במשך מספר שנים. תיהנו מהיופי הזה עם עוף צלוי עסיסי וריזוטו פטריות בר.