קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות75
מגזין

ראשי

ראשי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל הביתה. מנה אחת מכילה 835 קלוריות, 90 גרם חלבון ו 29 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. 34 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. אם יש לכם סלסה ורדה, חומץ, wedgeslime, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו "בית מתוק" קוטג'זנגביל, בית חלק, ו טוגנים בבית (מתכונים דומים).

הוראות

1
שים את החזיר במקפיא עד המשרד שלה מספיק כדי לחתוך (כ 30 דקות).
מרכיבים שתצטרך
2
הסר את הזרעים ואת הגבעולים מן צ ' ילי ולשים אותם בקערה. מרתיחים קצת מים ושופכים אותו על הצ ' ילי ומאפשרים להם להרטיב (כ -10 דקות).
מרכיבים שתצטרך
3
שים את הצ ' ילי במעבד מזון יחד עם כל שאר החומרים המרינדה ולעבד עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את המרינדה לסיר ומביאים לרתיחה במשך 5 דקות. זה הורס חלק מהאנזימים באננס טרי שיכול להפוך את הבשר שלך לדייסה. כבה את החימום ואז תן למרינדה להתקרר לטמפרטורת החדר.קח את הצלי מתוך המקפיא לכוון את הצלי איך היית צריך אותו יושב במחבת צלייה (צד שומן למעלה). הרעיון כאן הוא שאתם רוצים לחתוך את הבשר לפרוסות בעובי 1/2 שיערמו אחד על השני במחבת הצלייה. אני לא פורסת את כל הדרך מה שעוזר כאשר אתה מנסה לשים את הצלי שוב ביחד.למרוח את המרינדה בין כל שכבה עד כל פינה חבויה מכוסה. תקשור את הצלי בחזרה. לכסות אותו ולאפשר לו מרינדה במשך לא יותר משעה. לאננס טרי יש אנזים חזק שמפרק חלבונים ובזמן שחימום זה הורס חלק מהאנזימים, זה עדיין מרכך בשר חזק. אם אתה משתמש אננס משומר לתת לו להשרות לילה כמו רוב האנזים נהרס בתהליך השימורים.כאשר הצלי מוכן להיכנס לתנור, הגדר את התנור ל 450 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
5
שים את הצלי על מדף במחבת צלייה ולהוסיף מים לתחתית המחבת (זה כדי לשמור על טפטוף מעישון). צולים במשך 30 דקות בטמפרטורה זו ואז מניחים את פרוסות האננס על גבי הצלי ומורידים את החום ל 300 מעלות F. צולים עד הבשר רך (כ 3 שעות).לאחר הסרת הבשר מהתנור, לכסות אותו בנייר כסף ולתת לו לנוח במשך כ 20 דקות. כאשר אתה מוכן לשרת, פשוט לחתוך את הבשר לקוביות קטנות. אני אוהב לטגן את זה במחבת בשלב זה לתת חתיכות קצת יותר caramelization אבל זה תלוי you.To להרכיב את טאקו רק לחמם ערימה של טורטייה של במיקרוגל מכוסה במגבת נייר לחה במשך כ -30 שניות. באמצעות 2 טורטייה של לכל טאקו, למלא עם בשר, ואז העליון עם בצל טחון, כוסברה וסלסה ורדה.
מרכיבים שתצטרך
6
מגישים עם טריז של סיד עבור סחיטה.לסלסה ורדה
מרכיבים שתצטרך
7
הזז את מתלה התנור שלך למיקום העליון ושכב חתיכת נייר. להבקיע את תחתית tomatillos (אז הם לא להתפוצץ) ואז למקם אותם על נייר.
מרכיבים שתצטרך
8
מניחים את העור jalepenos בצד סביב tomatillos יחד עם בצל ושום. הפעל את broiler ולאפשר הכל כדי לקבל char מבעבע נחמד קורה. להשתמש במלקחיים, להפוך דברים ואז לשרטט את הצד השני. הפריטים הקטנים יותר כמו בצל ושום ייתכן שיהיה צורך לצאת ראשון.פתית את כל שאר עודף (אתה רוצה לשמור חלק ממנו) ואז לזרוק הכל במעבד מזון יחד עם כוסברה ומלח ופלפל. תהליך עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)הדבק Achiote (או 1/2 כפית פפריקה)הדבק Achiote (או 1/2 כפית פפריקה)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב Adoboרוטב Adobo4ריבס, קצוץ טרי או קפוא2Ancho chiles2Ancho chiles4ריבס, קצוץ טרי או קפוא1chipotle צ'ילה (ברוטב adobo)1chipotle צ'ילה (ברוטב adobo)4ריבס, קצוץ טרי או קפואכוסברה טחוןכוסברה טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה (כ-4 עלי כוסברה)עלי כוסברה (כ-4 עלי כוסברה)2(יכול להיות או להרחיק)קינמוןקינמון3ציפורןשוםשום5ציפורןשוםשום4ריבס, קצוץ טרי או קפוא1guajillo צ'ילה1guajillo צ'ילה4חצי מיץ לימוןחצי מיץ לימון1(+ 1 כפית) (+1 כפית )מלח כשר(+ 1 כפית) (+1 כפית )מלח כשר1בצלבצל1בצל wedgesAn פרוס לתוךבצל wedgesAn פרוס לתוך1(יכול להיות או להרחיק)אורגנואורגנו4ריבס, קצוץ טרי או קפואכדי tasteSalt ופלפלכדי tasteSalt ופלפל4ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפלים 4jalepeno (פרוס במחצית לאורכו)פלפלים 4jalepeno (פרוס במחצית לאורכו)0אננס (פרוס לרצועות ארוכות 1/4 אננס (פרוס לרצועות ארוכות 1/4 " עבות)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאננס טריאננס טרי2קילוגרםבשר חזירבשר חזיר" תחת " צלי4ריבס, קצוץ טרי או קפואסלסה ורדה (ראה מתכון להלן)סלסה ורדה (ראה מתכון להלן)1קטן4large tomatillo של (או אלה er קליפה ושטף היטב עם מים חמים)4large tomatillo של (או אלה er קליפה ושטף היטב עם מים חמים)4ריבס, קצוץ טרי או קפואטחון וידאליה בצלטחון וידאליה בצל1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץחומץ4ריבס, קצוץ טרי או קפואטורטיות תירס לבנות קטנותטורטיות תירס לבנות קטנות4ריבס, קצוץ טרי או קפואwedgesLimewedgesLime