קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות8
ציון בריאות34
מגזין

רוטב אורז Cajun

רוטב אורז Cajun
המתכון אורז Cajun רוטב יכול לספק הכמיהה קריאולית שלך בערך 50 דקות. והוא יספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה 584 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 34 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %36 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מן צלחת דרום עמוק יש 4932 אוהדים. זה עובד היטב כמנה עיקרית. אם יש לך בצל ירוק, בצל, רוטב פלפל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. נסו סלט תרד עם אגוזי פקאן Cajun ורוטב פרג, לואיזיאנה כריך עוף ברוטב חריף עם רוטב ראנץ ' Cajun, ו סלט כרוב עם חומוס מתובל Cajun ורוטב חמאה (מתכונים דומים).

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקלוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלאי בשר או מרק בשרמלאי בשר או מרק בשר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עוף giblets, שטוף ו trimmed (ראה הערה)עוף giblets, שטוף ו trimmed (ראה הערה)7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז מבושלאורז מבושל1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תיבול קריאולי גדול & Zatarain, או התיבול Cajun/Creole האהוב עליך, כדי לטעום (ראה הערה)תיבול קריאולי גדול & Zatarain, או התיבול Cajun/Creole האהוב עליך, כדי לטעום (ראה הערה)2(יכול להיות או להרחיק)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ8ריבס, קצוץ טרי או קפואבצל ירוק קצוץ, לקישוט, אופציונליבצל ירוק קצוץ, לקישוט, אופציונלי454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזיר טחוןחזיר טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור טרי סדוק, או לפי הטעםפלפל שחור טרי סדוק, או לפי הטעם8ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטב פלפל חריף, לשולחןרוטב פלפל חריף, לשולחן340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רוטב סטייק פטריות (כמו ג'ורג'יו שחר מותג טרי) או 1 יכול שמנת של מרק פטריותרוטב סטייק פטריות (כמו ג'ורג'יו שחר מותג טרי) או 1 יכול שמנת של מרק פטריות

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

Cajun עובד ממש טוב עם אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. אתה יכול לנסות Granbazan Etiquetan Ambar Albarino. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 25 דולר לבקבוק.
Granbazan Etiqueta Ambar Albarino
Granbazan Etiqueta Ambar Albarino
צבע זהוב חיוור, עם רפלקסים מבריקים של לימון לכיוון הקצה. מורכבות חוש הריח הגדולה, המשקפת בבירור את המאפיינים הזניים עם ניחוחות של פירות טריים זרע, אננס, תפוח ירוק, לימון ובננה. Mouthfilling עם חומציות פריך. טעם לוואי אלגנטי, מאוזן ונעים.