קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות1
מגזין

רוטב דובדבנים חמוץ

רוטב דובדבנים חמוץ
רוטב דובדבנים חמוץ יכול להיות רק מתאבן אתה מחפש. מנה זו מכילה סביב 1 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 36 קלוריות. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. אם יש לך דובדבנים, סוכר, jalapeño צ'ילה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו שמנת חמוצה עוגת קפה דובדבן - אתה יכול לעשות את זה coffeecake דובדבן במטבח שלך, והכי טוב מכל זה קל, דבש טארט דובדבן מזוגג סלמון עם סלסה דובדבן טארט כפרי, ו עוגת דובדבנים חמוצים (מתכונים דומים).

הוראות

1
אם באמצעות דובדבנים טריים, קוצצים גס, ולאחר מכן מערבבים יחד עם סוכר בקערה קטנה עד הסוכר הוא מומס, על 5 דקות. אם משתמשים בדובדבנים קפואים, להפשיר בקערה קטנה, שמירה על כל מיצים בקערה, ואז קוצצים גס ומערבבים יחד עם סוכר באותה קערה. מערבבים בצל, jalapeño, מיץ ליים, כוסברה, ומלח ולתת לעמוד בטמפרטורת החדר 30 דקות עבור טעמים להתפתח.
מרכיבים שתצטרך
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
1/3 כוס שמן קוקוס או צמחי1/3 כוס שמן קוקוס או צמחי
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
1
* סלסה זו היא הטובה ביותר ביום שהוא עשה אבל ישמור, מכוסה ומקורר, 1 יום.
מרכיבים שתצטרך
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות יין פינו נואר אורגני סטולץ. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 26 דולר לבקבוק.
פינו נואר אורגני של סטולץ
פינו נואר אורגני של סטולץ
הפינו הזה מראה היטב את צבעו העשיר והארומה הפרחונית של נקיק קולומביה האורגני פינו נואר (Pinot noir). הכל כדי שהיין הזה יקבל שנים של הזדקנות או ישתכר במקום.