קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות16
ציון בריאות2
מגזין

רוטב נקניק ללא גלוטן

רוטב נקניק ללא גלוטן
צריך רוטב ללא גלוטן? רוטב נקניק ללא גלוטן יכול להיות מתכון סופר לנסות. והוא מתאים להגשה ל 16 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה 8% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 268 קלוריות, 8 גרם חלבון, ו 22 גרם שומן. אם יש לכם מלח, קמח אפייה לכל מטרה, חלב וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 35 דקות. זה הביא לך את כולםמתכונים. עם כפית ציון 36%, המנה הזו די גרועה. מתכונים דומים: רוטב נקניק הודו ללא גלוטן, מרווה ללא גלוטן, גרוייר + ביסקוויטים של חלב חמאה + רוטב, ו עוגיות שמנת ורוטב: ללא חלב, ללא גלוטן וערמומי.

הוראות

1
מחממים מחבת גדולה על אש בינונית-גבוהה. מבשלים ומערבבים נקניק במחבת החמה עד להשחמה ומתפוררת, 5 עד 7 דקות; מסננים וזורקים שומן. הפחיתו את החום לנמוך.
מרכיבים שתצטרך
נקניקנקניק
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מערבבים חמאה לנקניק מבושל עד להמסה; מקציפים קמח. מבשלים תוך הקצפה מתמדת, עד שהתערובת בצבע חמאת בוטנים, 5 עד 10 דקות. מתבלים עם 1 כפית מלח ו -30 טחינה של פלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
פלפל שחורפלפל שחור
נקניקנקניק
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
3
הגבירו את האש לבינונית ושפכו פנימה 3 כוסות חלב. מביאים לרתיחה תוך ערבוב מתמיד. מערבבים 3 כוסות חלב שנותרו, 1/4 כוס בכל פעם, ומאפשרים לתערובת לחזור לרתיחה לאחר כל תוספת, 10 עד 15 דקות. ממשיכים לבשל ומערבבים עד לקבלת העובי הרצוי, 5 עד 10 דקות. מתבלים עם 30 טחינה של פלפל שחור ומלח לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
חלבחלב
מלחמלח