קושימומחה
מוכן ב40 דק.
מנות56
ציון בריאות0
מגזין

ריבת אגסים כתומים

ריבת אגסים כתומים
ריבת אגסים כתומים דורשת כ -40 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתאים ל-56 מנות. תבלין זה מכיל 119 קלוריות , 0 גרם חלבון ו -0 גרם שומן למנה. תמורת 13 סנט למנה , מתכון זה מכסה 0% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם מיץ לימון, אננס, סוכר וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, והייתי אומר שהוא הגיע למקום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן וללא חלב . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 8% . הציון הזה גרוע מאוד (אבל עדיין ניתן לתיקון). אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו ריבת אגס תפוזים , ריבת פטל אגס ו- SURE.JELL ריבת אגס .

הוראות

1
בתנור הולנדי מערבבים את הסוכר, האגסים, האננס ומיץ הלימון. מביאים לרתיחה מלאה על אש גבוהה תוך ערבוב מתמיד. להפחית את החום; מבשלים במשך 15 דקות, תוך ערבוב תכוף.
מרכיבים שתצטרך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
(תערובת תבלינים קובנית)(תערובת תבלינים קובנית)
4 כפיות אגוזי מלך קצוצים4 כפיות אגוזי מלך קצוצים
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מסירים מהאש; מערבבים פנימה ג'לטין עד להמסה.
מרכיבים שתצטרך
חבילות כל אחת) ג'לטין פטל או תותחבילות כל אחת) ג'לטין פטל או תות
3
יוצקים לצנצנות או למיכלים; מצננים לטמפרטורת החדר, כשעה. מכסים ומניחים לעמוד למשך הלילה או עד להתייצבות, אך לא יותר מ-24 שעות. שומרים במקרר עד 3 שבועות.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

מטבל עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. NV Saccetto "Zecchino" DOC Brut Wine עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
NV Saccetto "Zcchino" DOC Brut Wine
NV Saccetto "Zcchino" DOC Brut Wine
פרי עשבוני, מלון, אבן