קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 30 דק.
מנות4
ציון בריאות28
מגזין

ריזוטו ברווז של דוד עם נקניק חזיר

ריזוטו ברווז של דוד עם נקניק חזיר
המתכון ריזוטו ברווז של דוד עם בשר חזיר ונקניק מוכן בערך 2 שעות ו -30 דקות וזה בהחלט עצום ללא גלוטן ומתאים לאוהבי מזון ים תיכוני. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. מנה אחת מכילה 1974 קלוריות, 40 גרם חלבון ו 162 גרם שומן. אם יש לך משקל נקניק, חמאה, חצי חזה ברווז, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב היין הלבן היבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,יוגורט קפוא יין לבן כקינוח. מתכונים דומים: ריזוטו ברווז פורטוגזי, ריזוטו יין אדום עם פטריות ברווז & garlicky, ו חזה ברווז עם סיידר-פארו ריזוטו.

הוראות

1
מחממים את השמן במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה. מתבלים היטב את רגלי הברווז במלח ופלפל. כאשר המחבת חמה, מוסיפים את חתיכות הברווז, העור בצד למטה לצרוב עד השחמה קלה, על 5 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
2
לנקז את השומן.
3
מעבירים את הרגליים לסיר בינוני ומוסיפים מספיק מהמלאי כדי לכסות, ולאחר מכן מבשלים, מכוסה, על אש נמוכה, עד שהבשר רך, 1 עד 1 1/2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
4
בינתיים, לנקז את שומן הברווז מן המחבת, להוסיף את הנקניק, ו לטגן את החום מעל בינוני עד השומן הוא שניתנו, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
הסר עם כפית מחוררת מגבות נייר כדי לנקז ולמחוק את המחבת.
6
מעביר את רגלי הברווז לצלחת. כאשר מגניב מספיק כדי להתמודד, להסיר את העור, למשוך את הבשר מן העצמות, לגרוס לחתיכות בגודל ביס. תניח בצד. כפית את השומן מהחלק העליון של המניה ולהוסיף את המניה הנותרת לתוך הסיר. מביאים לרתיחה מעל חום בינוני-נמוך.
מרכיבים שתצטרך
7
מחממים את התנור ל-160°F ומחליקים מדף קירור על תבנית אפייה.
8
עם סכין חדה כתער, להבקיע את העור של השד בתבנית crosshatch, להיות זהיר לא לחתוך את הבשר. יבש טפיחה ומתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
9
מחממים מחבת יבשה גדולה מעל חום בינוני-נמוך, מוסיפים את השד, צד העור למטה, וצורב עד פריך, המאפשר את השומן לעבד לאט, 10 עד 15 דקות. אל תמהר עם זה. הדבר האחרון שאתה רוצה זה מלוא הפה שומן לעיס. הפוך וצרוב את הצד השני במשך 3 עד 4 דקות.
10
מעבירים את הברווז למדף בתנור כדי להתחמם.
מרכיבים שתצטרך
11
מסננים את כל אבל 3 כפות של שומן מן המחבת וחום על חום בינוני.
12
מוסיפים את הבצל ומבשלים, ערבוב מדי פעם, עד מתרכך, על 5 דקות. מערבבים את האורז כדי מעיל, ומבשלים עד שקוף סביב הקצוות, על 2 דקות. להתיז את היין ולהמשיך לבשל עד נספג.
מרכיבים שתצטרך
13
הוסף מצקת של מלאי חם ומבשל, תוך ערבוב ברציפות, עד הנוזל כמעט burbled משם. לשמור על קצב זה של הוספת מלאי, ערבוב, ובישול במשך 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
14
מערבבים בחזיר, נקניק, ואת חתיכות גרוסות של ברווז לתוך הריזוטו ולחדש מצקת, ערבוב, ובישול עד שהאורז נע גל - כמו כאשר נע והוא רך אבל מציע רק קצת התנגדות קלה באמצע, 5 עד 10 דקות יותר. מערבבים את מיץ תפוזים וחמאה ומתבלים עם מלח ופלפל לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
15
חותכים את השד לרוחב לפרוסות דקות. כדי לשרת, לחלק את הריזוטו בין קערות רדודות ולסדר את הפרוסות על גבי.
16
מפזרים את הפטרוזיליה ואת גרידת תפוזים. מהר לשולחן.
מרכיבים שתצטרך