קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות16
מגזין

ריזוטו דלורית בטעם כמון וזעפרן

ריזוטו דלורית בטעם כמון וזעפרן
כמון וריזוטו סקווש חמאה בטעם זעפרן עשוי להיות רק הצד המנה שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 547 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 18 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו חוטי זעפרן, מרק ירקות, מלח, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו ריזוטו זעפרן עם דלורית, ריזוטו זעפרן עם דלורית, ו סקווש וריזוטו זעפרן (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את התנור ל 218°. לקלף וקוביות דלורית לקוביות 1-1 / 2 אינץ'. בקערה, לזרוק את דלעת חתוך לקוביות דבשה, סירופ תירס קל, מלח, כף שמן זית, אבקת כמון ופפריקה.
מרכיבים שתצטרך
2
מברשת תבנית אפייה עם שמן זית.
מרכיבים שתצטרך
3
מניחים את חתיכות סקווש butternut בלי צפיפות אותם. צלי במשך 20-30 דקות, עד מעט השחמה ו softened.In מרגמה ועלי, לטחון את חוטי הזעפרן.
מרכיבים שתצטרך
4
הוסף כ 1/4 כוס מים. שמור על כף של וכתוצאה מכך liquid.In סיר עמוק, לטגן את שיני שום טחון בשמן הנותר עד הזהב.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים 2 כפות חמאה ומוסיפים את השאלוט; מערבבים עד הזהב אור.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את הפסטה והאורז. החמאה צריכה לכסות את כל הדגנים.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים 1 כוס מרק חם ונוזל הזעפרן. מערבבים כל הזמן.לאחר הבאת הנוזל לרתיחה, להוסיף אבקת גבינת פרמזן ולהוריד את החום בינוני נמוך במשך כ 15 עד 20 דקות. מתבלים עם אבקת פטריות וכף שמיר. בדוק את הנוזל מעת לעת להוסיף 1/4 כוס המניות כאשר כל הנוזל נספג.
מרכיבים שתצטרך
8
תן לרתוח עוד 15 דקות.כשהאורז כמעט מבושל, מוסיפים את הדלעת החמאה, את נוזל הזעפרן הנותר ואת שאר החמאה. התאימו את התיבול עם יותר מלח (במידת הצורך) ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
9
בואו לשבת במשך כ 5 דקות.
10
מפזרים יותר שמיר וזרעי דלעת קלויים ומגישים מיד.בתאבון!
מרכיבים שתצטרך