קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות17
מגזין

ריזוטו עם אפונה ופלפלים

ריזוטו עם אפונה ופלפלים
ריזוטו עם אפונה ופלפלים עשוי להיות רק מנות ראשונות אתה מחפש. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 12 גרם חלבון 5 גרם של שומן, וסך הכל 284 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לכם אורז arborio, פלפל, גבינת פרמזן, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ו דיאט. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו דייסת אפונה חם (ריזוטו שיבולת שועל עם אפונה), ריזוטו עם אפונה וחזיר, ו ריזוטו עם יוגורט ואפונה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים מרק ומים בסיר בינוני; מניחים מעל חום בינוני. מכסים ומביאים לרתיחה; להפחית את החום לנמוך, ולשמור על חום. (לא להרתיח.)
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מעיל סיר גדול עם ספריי בישול; מקום מעל חום בינוני-נמוך עד חם.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מוסיפים אורז 1 תערובת מרק רותח כוס. לבשל, ערבוב כל הזמן, עד שרוב הנוזל נספג.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
אורזאורז
4
להוסיף 1 1/2 תערובת מרק כוסות, 1/2 כוס בכל פעם, בישול ערבוב כל הזמן עד כל תוספת 1/2 כוס נספג. מערבבים עגבניות.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
מרקמרק
5
מוסיפים 2 כוסות מרק תערובת, 1/2 כוס בכל פעם, בישול ערבוב כל הזמן עד כל תוספת 1/2 כוס נספג. (אורז יהיה רך ויהיה עקביות שמנת.)
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
אורזאורז
6
מוסיפים אפונה ושאר החומרים, ערבוב עד גבינה נמסה; לשרת מיד.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
אפונהאפונה

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. קיאנטי Caposaldo עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
קיאנטי Caposaldo
קיאנטי Caposaldo
Caposaldo קיאנטי הוא אדום אודם עם בושם פירותי, מרקם חלק, מבנה מעולה וגימור ארוך, אלגנטי.הכי טוב עם פיצה, ופסטה עם רטבים על בסיס עגבניות או בשר.