קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות11
מגזין

ריזוטו פטריות בר ויין אדום

ריזוטו פטריות בר ויין אדום
ריזוטו פטריות בר ויין אדום עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון ללא גלוטן זה משרת 6 . מנה אחת מכילה עד 14 גרם חלבון 14 גרם של שומן, וסך הכל 409 קלוריות. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה הים תיכונית הזאת. מתכון זה של מזון ויין יש 1 אוהדים. אם יש לכם שאלוט, פטרוזיליה שטוחה, מלח ופלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב היין האדום היבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות פינו נואר כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 30 דקות. מתכונים דומים: ריזוטו פטריות בר, ריזוטו פטריות בר, ו ריזוטו פטריות בר.

הוראות

1
בסיר בינוני, להביא את ציר העוף לרתיחה. תתחמם.
מרכיבים שתצטרך
2
בסיר גדול מחממים את שמן הזית.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את הבצל, מתבלים במלח ופלפל ומבשלים על אש מתונה, ערבוב, עד שהתרכך, כ 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיף את האורז ומבשל, ערבוב, במשך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיף את היין ומבשל, ערבוב עד היין נספג.
מרכיבים שתצטרך
6
הוסף 1 כוס של המניה החמה ומבשל על חום מתון, תוך ערבוב כל הזמן, עד נספג כמעט. המשך להוסיף את מלאי 1/2 כוס בכל פעם, ערבוב כל הזמן, עד שהוא נספג כמעט בין תוספות. הריזוטו נעשה כאשר האורז הוא אל דנטה מושעה ברוטב עבה, שמנת, על 20 דקות בסך הכל. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
7
בינתיים, במחבת גדולה, ממיסים את החמאה.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים את הפטריות ואת השאלוט, מתבלים במלח ופלפל ומבשלים מעל חום גבוה בינוני, מתערבבים מדי פעם, עד מתרככים ומשחימים, כ -10 דקות. לגרד את הפטריות לתוך הריזוטו ומערבבים את הגבינה והפטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
9
מגישים באופן מיידי.