קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות48
ציון בריאות0
מגזין

רצועות מאפה מעוצבות

רצועות מאפה מעוצבות
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מתאבנים hor, אז תנו הזדמנות ל רצועות מאפה מעוטר. והוא יספק כ 48 מנות. מנה זו מכילה סביב 1 גר' של חלבון, 2 גרם של שומן, וסך הכל 64 קלוריות. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב טבעוני דיאט. אם יש לכם piecrusts, אבקת סוכר, קרטון יציב לפחות 12 x, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. עם כפית ציון של 9%, צלחת זו היא רעה מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). נסו עוגת שיש מעוצבת, עוגיות פסחא מעוצבות, ו עוגיות חמאה מעוצבות (מתכונים דומים).

הוראות

1
גזור 1 (12-x 2 - inch) רצועה ו 1 (12-x 3/4 אינץ') רצועה מלוח פוסטר, באמצעות סרגל כמדריך.
2
פתח piecrust על משטח מקומח קלות; להתגלגל בעדינות כדי ללחוץ על קווי קיפול.
מרכיבים שתצטרך
קרום עוגהקרום עוגה
גלולגלול
3
להניח את תבנית קרטון 12-x 2-inch אופקית על פני piecrust; לחתוך piecrust לרצועות 5 (2 אינץ'). החתך התחתון של כל רצועה יהיה לחתוך העליון של רצועה חדשה; לא להפריד רצועות.
מרכיבים שתצטרך
קרום עוגהקרום עוגה
4
להניח את תבנית 12-x 3/4 אינץ 'אנכית על פני piecrust; לחתוך piecrust לרצועות 3/4 אינץ'. נפרד לחתיכות בודדות. (יהיו כ 40 2x 3/4 אינץ חתיכות.) מסדרים חתיכות מאפה על תבנית אפייה ungreased 1/4 אינץ ' זה מזה.
מרכיבים שתצטרך
קרום עוגהקרום עוגה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
אופים ב 425 במשך 4 עד 5 דקות או עד חום זהוב.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
הסר מהתנור.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
הסר חצי חתיכות מאפה על תבנית אפייה כדי מתלה חוט מגניב; מפזרים חתיכות חמות שנותרו באופן שווה עם אבקת סוכר.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מתלה תילמתלה תיל
8
בואו כל חתיכות מאפה להתקרר לחלוטין.
9
מיקרוגל חצי ציפוי וניל בקערת זכוכית בינוני (50% כוח) 1 דקה או עד נמס, ערבוב פעם אחת; כפית לתוך שקית פלסטיק zip העליון קטן, חותם. חותכים חור קטן בפינה 1 של התיק; צינור תחרה עיצוב (מחרוזת רציפה של ציפוי נמס ללא מגע) בצד העליון של כל חתיכת מאפה לא מסוכר.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
10
בואו לעמוד עד הציפוי הוא מוצק.
11
חזור על הליך ההיתוך עם הנותרים ציפוי ממתקים וניל. צינור כמות קטנה של ציפוי נמס על הגב של כל חתיכות מאפה; בזהירות ללחוץ על הצדדים של עוגת גבינה, לסירוגין את רצועות בדוגמת עם רצועות אבקת סוכר. (טיפ: לחץ על כל חתיכת מאפה על עוגת גבינה כפי שהוא מוזרם; אל תאפשר ציפוי ממתקים להקשיח לפני לחיצה על עוגת גבינה.)
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
קליפת שקדיםקליפת שקדים
ונילוניל