קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות36
ציון בריאות1
מגזין

שוקולד-אספרסו כמהין עוגה קילו

שוקולד-אספרסו כמהין עוגה קילו
מנה אחת מכילה 39 קלוריות, 1 גרם של חלבון ו2 גרם של שומן. אם 11 סנט למנה נופל בתקציב שלך, שוקולד אספרסו כמהין עוגה פאונד יכול להיות יוצא מן הכלל ללא גלוטן מתכון לנסות. והוא יספק כ 36 מנות. גשו לסופר וקנו עוגה בשווי מיליון דולר, קקאו הולנדי, שמנת, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו סוכר חום ועוגת שוקולד צ'יפס עם מייפל-אספרסו זיגוג, סוכר חום ועוגת שוקולד צ'יפס עם מייפל-אספרסו זיגוג, ו אספרסו שוקולד טראפלס (מתכונים דומים).

הוראות

1
להתפורר חצי מיליון דולר עוגה פאונד לתוך קערה גדולה. בר אפיית שוקולד מיקרוגל וקרם בקערה בגודל בינוני-בטוח במיקרוגל ב 1 עד 1 1/2 דקות או עד נמס וחלק, ערבוב במרווחים של 30 שניות. מערבבים קפה נמס. מערבבים קרם חמאה וניל ותערובת שוקולד לעוגה עד שהתערובת שומרת על צורתה. צורה לכדורים 1 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
גרגירי קפה נוספים, מרוסקיםגרגירי קפה נוספים, מרוסקים
(או ½ כוס) חמאה ללא מלח, חתוכה לקוביות(או ½ כוס) חמאה ללא מלח, חתוכה לקוביות
עוגה יבשהעוגה יבשה
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
1 גביע סוכר גלידה1 גביע סוכר גלידה
ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
מגלגלים כל כמהין בקקאו 2 פעמים.
מרכיבים שתצטרך
1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם בחירה מצוינת לעוגה. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. אתה יכול לנסות שרי קרם Nv Solera. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 17 דולר לבקבוק.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.