קושימומחה
מוכן ב14 שעות, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות54
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

שעועית אדומה צמחונית חריפה ואורז

שעועית אדומה צמחונית חריפה ואורז
גשו לסופר וקנו קורנית, שעועית, שום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב עלי המפרץ אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות תפוחים מקסימות כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 14 שעות ו-15 דקות. נסו סיר חרס שעועית אדומה ואורז, שעועית צמחונית ואורז, ו טוסטאדות צמחוניות עם שעועית שחורה מתובלת (+ללא גלוטן) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את השעועית בקערה גדולה. מכסים במים ומשרים בין לילה. לשטוף ולנקז.
מרכיבים שתצטרך
שעועיתשעועית
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
הגדר סיר כבד גדול (תנור הולנדי עובד היטב) על אש בינונית.
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מוסיפים את השמן ואת השום, גזר, סלרי, בצל ופלפלים, כ -5 דקות. עונת withpepper (לא להוסיף מלח בשלב זה או השעועית תקבל קשה בזמן הבישול).
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
גזרגזר
סלריסלרי
שוםשום
בצלבצל
שעועיתשעועית
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
4
מוסיפים שעועית, עלים כרוב, צ ' יפוטלס ורוטב,ווסטרשייר, פפריקה מעושנת,אבקת בצל,טימין,אורגנו וcayenne. מערבבים היטב כדי לשלב הכל, ולאחר מכן להוסיף את עלי המפרץ 8 cupswater. מביאים לרתיחה, להפחית את החום בינוני ומבשל חשוף, stirringoccasionally, עד תערובת שעועית מתעבה, על 1 1/2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
פפריקה מעושנתפפריקה מעושנת
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
אבקת בצלאבקת בצל
עלי דפנהעלי דפנה
צ 'ילי צ' יפוטלהצ 'ילי צ' יפוטלה
אורגנואורגנו
שעועיתשעועית
רוטברוטב
טימיןטימין
כרובכרוב
5
הוסף עוד מים ככל שזהקריסים במידת הצורך. מתבלים היטב במלח ברגע שהשעועית רכה.
מרכיבים שתצטרך
שעועיתשעועית
מיםמים
מלחמלח
6
כאשר נעשה זאת, להסיר את עלי המפרץ. ואז בזהירות למצקת על 1 כוס של תערובות שעועית למעבד מזון פירה (או מחית עם מזלג). להחזיר את מחית למחבת, טעם ועונה שוב עם מלח ופלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עלי דפנהעלי דפנה
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
מצקתמצקת
מחבתמחבת
7
מוסיפים רוטב חריף לפי הטעם בשלב זה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חריףרוטב חריף
8
מגישים את השעועית האדומה על גבי אורז לבן מאודה ומקשטים עם בצל ירוק פרוס asqueeze של מיץ לימון טרי.
מרכיבים שתצטרך
אורז לבן מבושלאורז לבן מבושל
מיץ לימוןמיץ לימון
שעועית אדומהשעועית אדומה
בצל ירוקבצל ירוק

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב adobo (מתוך chipotles משומר)רוטב adobo (מתוך chipotles משומר)23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת6ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי2צ'ילי צ' יפוטלה משומר באדובו, טחוןצ'ילי צ' יפוטלה משומר באדובו, טחון2(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרגזר, קלופים, 1/2 אינץ ' קוביותגזר, קלופים, 1/2 אינץ ' קוביות1(יכול להיות או להרחיק)פלפל קאיין, או לפי הצורךפלפל קאיין, או לפי הצורך2גבעולי סלרי, קוביות 1/2 אינץגבעולי סלרי, קוביות 1/2 אינץ9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לבן מאודה עם גרגרים ארוכיםאורז לבן מאודה עם גרגרים ארוכים11 קילו קישואים,טימין מיובשטימין מיובש3(חוֹרֶף)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוס, לקישוטבצל ירוק פרוס, לקישוט6ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטב חריף, כמו טבסקורוטב חריף, כמו טבסקו1בצל צהוב בינוני, קצוץעלים קרועים ארוזים בקלילות, צלעות הוסרועלים קרועים ארוזים בקלילות, צלעות הוסרו6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר1לימון, חתוך לפרוסותלימון, חתוך לפרוסות2(יכול להיות או להרחיק)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית אדומה מיובשת, ממוינת דרך לאבניםשעועית אדומה מיובשת, ממוינת דרך לאבנים1( חצילים)פלפל אדום, קוביות 1/2 אינץפלפל אדום, קוביות 1/2 אינץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1גדולבצל מתוק, 1/2 אינץ ' קוביותבצל מתוק, 1/2 אינץ ' קוביות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר