קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 15 דק.
מנות10
ציון בריאות100
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםסתיוחורף
מגזין

שעועית בישול איטית ומרק שעורה

שעועית בישול איטית ומרק שעורה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מרק, אז תנו הזדמנות ל שעועית בישול איטי מרק שעורה. מתאים ל-10 מנות. מנה אחת מכילה 258 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 15 גרם שומן. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. גשו לסופר וקנו עלי תרד לתינוקות, פלפל, עלה דפנה ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-55 היו אומרים שזה פגע במקום. זמן הכנת המתכון כ 8 שעות ו-15 דקות. נסו מרק שעורה שעועית בישול איטי, שעועית בישול איטית ותבשיל שעורה, ו תבשיל בשר בקר איטי ומרק שעורה (מתכונים דומים).

הוראות

1
ציוד מיוחד: סיר איטי
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
2
שים 6 כוסות מים, שעועית, שעורה, שום, גזר, סלרי, בצל, עלה דפנה, 11/2 כפות מלח, תערובת עשב, קצת פלפל ופטריות פורצ ' יני (אם משתמשים) בבישול איטי. לסחוט את העגבניות דרך הידיים על הסיר כדי לשבור אותם, ולהוסיף עם המיצים שלהם. מכסים ומבשלים על גבוה עד השעועית הם די רך והמרק הוא עבה, על 8 שעות.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
עלי דפנהעלי דפנה
עגבנייהעגבנייה
גזרגזר
שעורהשעורה
סלריסלרי
שוםשום
בצלבצל
פלפלפלפל
שעועיתשעועית
מיםמים
מלחמלח
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
סירסיר
3
מוסיפים את התרד והגבינה ומערבבים עד שהתרד נבול, בערך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תרדתרד
גבינהגבינה
4
הסר את עלה המפרץ מתבלים עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עלי דפנהעלי דפנה
5
מצקת את המרק לתוך קערות מחוממות טפטוף כל מנה עם חומץ ושמן זית.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
חומץחומץ
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מצקתמצקת

מרכיבים

85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות ניקה עלי תרד תינוק (אודותכוסות ניקה עלי תרד תינוק (אודות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ פרמזן מגורר טרי בלסמי, לטפטוףחומץ פרמזן מגורר טרי בלסמי, לטפטוף1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)10ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות שלמות, עם מיץעגבניות שלמות, עם מיץ21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרגזר, קצוץ בערךגזר, קצוץ בערך2מאמן פפ מסווג 200-נוכחיסלרי, קצוץ בערךסלרי, קצוץ בערך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתערובת מולטי שעועית יבשה או שעועית צפונית גדולה, הרים ושטףתערובת מולטי שעועית יבשה או שעועית צפונית גדולה, הרים ושטף14אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות פורצ'יני מיובשות, מתפוררות אם גדולות, אופציונליותפטריות פורצ'יני מיובשות, מתפוררות אם גדולות, אופציונליות3ציפורןשום, מרוסקשום, מרוסק2(יכול להיות או להרחיק)תערובת עשבי תיבול איטלקית מיובשתתערובת עשבי תיבול איטלקית מיובשת10ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר10ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זית כתית מעולה, לטפטוףשמן זית כתית מעולה, לטפטוף11 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל, קצוץ בערךבצל, קצוץ בערך1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעורה פנינהשעורה פנינה