קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות2
מגזין

שעועית ירוקה איטלקית

שעועית ירוקה איטלקית
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תוספת, אז תנו הזדמנות ל שעועית ירוקה איטלקית. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני יש 158 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 7g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו עגבניה, מלח, זיתים ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זה ... לא יקר מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. מתכונים דומים: שעועית ירוקה איטלקית, שעועית ירוקה איטלקית, ו שעועית ירוקה איטלקית.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי בתפריט? נסה זיווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Tenuta di Nozzole Kianti Classico Riserva (חצי בקבוק) עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
Tenuta di Nozzole Kianti Classico Riserva (חצי בקבוק)
Tenuta di Nozzole Kianti Classico Riserva (חצי בקבוק)
ניחוחות פריכים, בשלים, אדומים ודובדבנים מעוצבים על ידי חומציות תוססת ורעננה. בפה, טעמים מראים צלילים סנג ' ובזים קלאסיים של אדמה, פטריות ועור, עם עמוד שדרה של טאנינים מוצקים אך אלגנטיים. זוגות היטב עם בשרים ורטבים פסטה בשר, עוף וגבינות קשות.