קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות75
מגזין

שעועית לבנה עם פלפל אדום קלוי ופסטו

שעועית לבנה עם פלפל אדום קלוי ופסטו
שעועית לבנה עם פלפל אדום קלוי ופסטו עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 304 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 10 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם שן שום, שעועית צפונית עצומה, פלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית extravirgin אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Meyer Lemon Polenta Cake with Winter Fruit Compote כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מצטיין של 81%. מתכונים דומים: נקי לאכול פלפל אדום קלוי & פסטו אגוז, פריטטה עם שעועית, פלפל קלוי, עגבניות ופסטו, ו עגבניות קלויות ומטבל פלפל אדום.

הוראות

1
כדי להכין פסטו, לשלב הראשון 8 מרכיבים במעבד מזון; תהליך עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
פסטופסטו
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
2
להכין שעועית, למיין ולשטוף את השעועית.
מרכיבים שתצטרך
שעועיתשעועית
3
מערבבים שעועית ו 4 כוסות מים בסיר לחץ 6 ליטר. סגור את המכסה היטב; להביא ללחץ גבוה על חום גבוה. להתאים את החום בינוני או ברמה הנדרשת כדי לשמור על לחץ גבוה, ולבשל 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שעועיתשעועית
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סיר לחץסיר לחץ
4
הסר מהחום; מקום סיר תחת מים זורמים קרים.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
5
הסר את המכסה; שעועית ניקוז.
מרכיבים שתצטרך
שעועיתשעועית
6
מערבבים שעועית, 6 כוסות מים, בצל, מרווה, 1 כף שמן זית, ו 2 שיני שום בתנור. סגור את המכסה היטב; להביא ללחץ גבוה על חום גבוה. להתאים את החום בינוני או ברמה הדרושה כדי לשמור על לחץ גבוה; לבשל 12 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שיני שום שלמותשיני שום שלמות
שמן זיתשמן זית
שעועיתשעועית
בצלבצל
מיםמים
מרווהמרווה
7
הסר מהחום; מקום סיר תחת מים זורמים קרים.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
8
הסר את המכסה; תן תערובת שעועית לעמוד במשך 10 דקות.
9
מסננים תערובת שעועית במסננת מעל קערה, הזמנת 1 כוס נוזלי. החזר תערובת שעועית ושמור 1 כוס נוזלי לבישול.
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
קערהקערה
10
מוסיפים 1 כפית מלח, 1/4 כפית פלפל שחור, פלפלים וחומץ. מערבבים היטב לשלב. תערובת שעועית העליון עם פסטו.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
פלפל שחורפלפל שחור
חומץחומץ
פסטופסטו
מלחמלח

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלים בזיליקום ארוז באופן רופףעלים בזיליקום ארוז באופן רופף0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית צפונית גדולה מיובשתשעועית צפונית גדולה מיובשת2(חוֹרֶף)שמן זית extravirginשמן זית extravirgin1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מרווה טרייה קצוצהמרווה טרייה קצוצה1שן שום, כתוששן שום, כתוש2שיני שום, כתוששיני שום, כתוש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ גסבצל קצוץ גס57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוס גבינת פרמזן מגוררת וטריה1/2 כוס גבינת פרמזן מגוררת וטריה2(חוֹרֶף)צנוברים, קלוייםצנוברים, קלויים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצוצים בקבוקי פלפלים אדומים קלוייםקצוצים בקבוקי פלפלים אדומים קלויים0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)2(חוֹרֶף)פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב2בצל צהוב בינוני, קצוץמים, מחולקיםמים, מחולקים