קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות22
מגזין

שעועית מטוגנת

שעועית מטוגנת
שעועית מטוגנת יכולה להיות רק תוספת שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה עד 7 גר' של חלבון, 5 גרם של שומן, וסך הכל 148 קלוריות. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אנשים רבים הכינו את המתכון הזה, ו-833 היו אומרים שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו שמן זית, בצל, מלח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. זה הביא לך על ידי מתכונים פשוט. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 93% וזה מדהים. נסו שעועית בישול איטית למקפיא aka שעועית מטוגנת מחדש ללא מילוי, שעועית מטוגנת, ו שעועית מטוגנת (מתכונים דומים).

הוראות

1
1 לשטוף את השעועית במים ולהסיר כל אבנים קטנות, חתיכות של לכלוך, או שעועית רעה.2 מבשלים את השעועית במים.שיטה רגילה לשים שעועית לתוך סיר לכסות שעועית עם לפחות 3 אינץ ' של מים - על 3 ליטרים עבור 2 1/2 כוסות של שעועית יבשה. מביאים לרתיחה ולאחר מכן להוריד את החום לרתיחה, מכוסה, במשך כ 2 1/2 שעות. זמן הבישול ישתנה בהתאם אצווה של שעועית יש לך. השעועית נעשית כאשר היא רכה והעור רק מתחיל להיפתח.שיטת סיר לחץ לשים שעועית לתוך סיר לחץ 4 ליטר עם משקל 15 lb. ממלאים את סיר הלחץ במים, עד לקו המציין את הקיבולת לסיר. מבשלים 30-35 דקות-עד השעועית רכה והעורות בקושי נפתחים. אפשר לסיר הלחץ להתקרר לחלוטין לפני הפתיחה. אם יש התנגדות בעת ניסיון לפתוח את התנור, לא לפתוח אותו, לאפשר לו להתקרר עוד יותר. בצע את ההוראות עבור המותג שלך של סיר לחץ. (ראה עצות בטיחות בשימוש בסירי לחץ.) מסננים את השעועית ממי הבישול.3
מרכיבים שתצטרך
שעועיתשעועית
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סיר לחץסיר לחץ
2
מוסיפים את הבצל ואת השומן / שומן / שמן רחב, יציב (לא עם בטנה ללא מקל דקיק) מחבת על חום גבוה בינוני. מבשלים בצל עד שקוף. (שים לב הבצלים הם אופציונליים, אתה יכול לדלג עליהם אם אתה רוצה.)
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
שומן חזירשומן חזיר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים את השעועית המתוחה וכ-1/4 כוס מים למחבת. באמצעות מחית תפוחי אדמה, מועכים את השעועית במחבת, בזמן שאתה מבשל אותם, עד שהם פירה מחוספס.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
שעועיתשעועית
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מרסק תפוחי אדמהמרסק תפוחי אדמה
מחבתמחבת
4
הוסף יותר מים במידת הצורך כדי לשמור על שעועית מטוגנת מלקבל יבש מדי.
מרכיבים שתצטרך
שעועיתשעועית
מיםמים
5
מוסיפים מלח לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
6
הוסף כמה פרוסות גבינת צ 'דר, או כמה (1/2 כוס) גבינת צ' דר מגוררת אם אתה רוצה. כאשר השעועית מחוממת דרך (והגבינה האופציונלית נמסה) השעועית מוכנה לשרת.שימו לב כי מתכונים רבים קוראים להשריית השעועית בין לילה וזורקים את הנוזל השריית. אנחנו זורקים את נוזל הבישול ופשוט מוסיפים קצת מים למחבת כשאנחנו מטגנים את השעועית.
מרכיבים שתצטרך
גבינת צ ' דר גרוסהגבינת צ ' דר גרוסה
גבינהגבינה
שעועיתשעועית
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת