קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות15
מגזין

שפמנון אפוי-שמיר לימון

שפמנון אפוי-שמיר לימון
שפמנון שמיר לימון אפוי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. זה מתכון pescatarian מגישה 4 . חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 23 גרם חלבון 26 גרם של שומן, וסך הכל 418 קלוריות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם מיונז, מיץ לימון, פירורי לחם, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב קליפת לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת לימון שקדים עם מילוי לימון כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. עם כפית ציון של 54% המנה הזאת די טובה. נסו שפמנון לימון אפוי בתנור, שמיר לימון פעמיים תפוחי אדמה אפויים, ו סלמון לימון אפוי עם רוטב שמיר שמנת (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים יחד מיונז הבא 5 מרכיבים בקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
מיונזמיונז
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מניחים חצי תערובת מיונז בקערה קטנה אחרת כדי לשרת עם דגים; לכסות ולקרר עד מוכן לשרת.
מרכיבים שתצטרך
מיונזמיונז
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
יש לשטוף פילה, להתייבש עם מגבות נייר.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
4
פילה מברשת באופן שווה עם מחצית הנותרים של תערובת מיונז; מפזרים באופן שווה עם מלח ופלפל. לדלות פילה בפירורי לחם. מסדרים פילה על מתלה משומן קלות במחבת broiler מרופדת אלומיניום.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פירורי לחםפירורי לחם
מיונזמיונז
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
מחבת ברוילרמחבת ברוילר
5
אופים ב 425 במשך 20 דקות או עד פתיתי דגים עם מזלג והוא אטום ברחבי.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
מגישים מיד עם תערובת מיונז צונן.
מרכיבים שתצטרך
מיונזמיונז

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לשפמנון. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. ה "זינד-הומברכט קלקייר פינו גריס" עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 46 דולר לבקבוק.
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
צבע צהוב/זהב בהיר, זוהר למדי. אפים קלויים מעושנים מעולים, אופייניים לענב זה על אבן גיר באלזס (אין אלון חדש ביינות שלנו, רק מגע מלא של ליס ארוך מאוד). כמה ניחוחות רדוקטיביים אור כי למעשה להתאים את הסגנון של פינו גרי יבש. החיך עשיר וקרמי, עם מרקם קטיפתי אך יבש לחלוטין. זה יין קל לשתות עכשיו כמו שאין משקל מיותר. הגימור יפה ועגול אבל יבש לחלוטין. תערובת הגיר המורכבת מביאה איזון חומצי גדול ומשקל מסוים. זה אמור להתפתח יפה מאוד בשנים הקרובות.