קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות5
ציון בריאות22
מגזין

שרימפס, אבוקדו, סלט Farfalle

שרימפס, אבוקדו, סלט Farfalle
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל שרימפס, אבוקדו, סלט Farfalle. מתכון זה מספק 5 מנות. עם 335 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 8 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. אם יש לכם פלפל, עגבניות שרי, שרימפס, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. , שהוא מוצק. נסו שרימפס, תירס & סלט פסטה אבוקדו קליפורני & טיול אבוקדו יכול, שרימפס ספרדי Farfalle, ו שרימפס עם Farfalle & קישואים (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב הראשון 7 מרכיבים; מערבבים היטב עם מקצף.
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
2
מערבבים עם שרימפס, פסטה, ושאר החומרים; לזרוק בעדינות.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבוקדו קלופים חתוכים לקוביותאבוקדו קלופים חתוכים לקוביות3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות שרי חצויותעגבניות שרי חצויות1בצל צהוב בינוני, קצוץמבושל farfalle (על 3 1/2 כוסות פסטת עניבת פרפר לא מבושלת)מבושל farfalle (על 3 1/2 כוסות פסטת עניבת פרפר לא מבושלת)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני תירס טריים (כ 2 אוזניים)גרעיני תירס טריים (כ 2 אוזניים)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוס דקבצל ירוק פרוס דק2(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום טחוןפלפל אדום טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץפלפל אדום קצוץ2(חוֹרֶף)1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, מבושל וקליףשרימפס, מבושל וקליף796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(מומלץ: סקרמנטו)(מומלץ: סקרמנטו)

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, ו סוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות סנט מייקל אפן כעס פינו גריג ' יו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 23 דולר לבקבוק.
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
בהתאם לאדמה ו מיקרו אקלים, פינו גרי משתנה מיין יומיומי פשוט כל הדרך עד גידולים העליון מוחלט. הכרמים החמים, שנחשפו לשמש של אתרי הכעס, עם קרקעות חצץ אבן הגיר השמיימית שלהם, הם דוגמה קלאסית. הכעס אלטו Adige פינו Grigio יש מבנה אצילי, איזון נחמד וחומציות בסדר – מה שהופך אותו תענוג מוחלט לשתות. הלבן החזק הולך טוב עם מרק דגים ודגים, חזה עוף גינאה או פילה עגל.