קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות10
מגזין

שרימפס ודגים דרומיים

שרימפס ודגים דרומיים
שרימפס ודגנים דרומיים הם ללא גלוטן ומספק כ 6 מנות. מנה אחת מכילה עד 31 גר' של חלבון, 12 גרם של שומן, וסך הכל 378 קלוריות. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הוא ידידותי לתקציב מתכון לאוהדים של מזון דרומי. זה עובד היטב כמנה עיקרית. גשו לסופר וקנו בצל ירוק, פלפל, גבינת צ'דר חדה, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. מתכונים דומים: שרימפס ודגים דרומיים, שרימפס ודגים דרומיים, ו שרימפס ודגים דרומיים.

הוראות

1
שלב הראשון 3 מרכיבים; להפריש.
2
מבשלים בייקון במחבת nonstick גדולה מעל חום בינוני עד פריך.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים בצל, פלפל, ושום לטפטוף במחבת; מבשלים 5 דקות או עד רך, ערבוב מדי פעם. מערבבים בתערובת שרימפס, מרק, ו 1/4 כוס בצל ירוק; לבשל 5 דקות או עד שרימפס נעשים, ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
פלפלפלפל
שוםשום
שרימפסשרימפס
מרקמרק
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
להביא מים לרתיחה בסיר בינוני; בהדרגה להוסיף גריסים, ערבוב כל הזמן. להפחית את החום נמוך; מבשלים, מכוסה, במשך 5 דקות או עד עבה, ערבוב מדי פעם. מערבבים בחמאה ומלח.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
גריסיםגריסים
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
5
מגישים תערובת שרימפס על שיבולת שועל; מפזרים גבינה ובצל ירוק שנותר.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
גבינהגבינה
שרימפסשרימפס
גריסיםגריסים

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Scarpetta פינו Grigio. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
Scarpetta פינו Grigio
Scarpetta פינו Grigio
צבע קש בהיר עם רק רמז של סלמון. ניחוחות של פירות אבן ומלון. מראה את יכולתו של פינו גריג ' יו להיות קל על רגליו אבל מורכב. מלון ופירות אבן עם מינרלים וגוף בינוני. לפינו גריג ' יו יש טווח נהדר. נפלא בכוחות עצמו כאפריטיבו, עם דגים צלויים אור כמו סשימי, קרודו pesce או סביצ ' ה.