קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות17
מגזין

שרימפס ודגים דרומיים

שרימפס ודגים דרומיים
שרימפס דרומי גריסים דורש סביב 45 דקות מההתחלה ועד הסוף. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, יש בו בסה"כ : 735 קלוריות, 50 גרם חלבון ו 56 גרם של שומן למנה. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-60 היו אומרים שזה פגע במקום. זה מובא לך על ידי נקודת מבט חריפה. זה הוא יקר מתכון לאוהדים של מזון דרומי. אם יש לכם מלח ופלפל, גבינת פונטינה, שרימפס, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. וזה די טוב. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : שרימפס ודגים דרומיים, שרימפס ודגים דרומיים, ו שרימפס ודגים דרומיים.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. פינו קפוסלדו גריג ' יו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו כולל מרקם יבש, פריך, תוסס וניחוחות עדינים של פירות לבנים, פרחים ושקדים.זוגות היטב עם בשר לבן, דגים, פירות ים, מנות פסטה וגבינות עדינות.