קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות9
מגזין

שרימפס חלקלק

שרימפס חלקלק
שרימפס חלקלק יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון ואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב ופסקאטרי מגיש 4 . מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 24 גרם חלבון, 12 גרם שומן, ובסך הכל של 248 קלוריות. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות. אם יש לכם שרימפס, חומץ, יין וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בסוכר הלבן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות סוכר ללא סוכר מזוקק מחיטה מלאה כמו קינוח. 53 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה הביא לך את כולםמתכונים. עם כפית ציון 61%, המנה הזו טובה. מתכונים דומים: שרימפס חלקלק, עוף עם כופתאות חלקלקות, ו מרק אטריות חלקלק עוף.

הוראות

1
מחממים שמן בוטנים בווק ל 375 מעלות פרנהייט (190 מעלות צלזיוס).
מרכיבים שתצטרך
שמן בוטניםשמן בוטנים
ציוד שתשתמש בו
ווקווק
2
זורקים את השרימפס עם 1/4 כוס עמילן תירס לציפוי, ואז צונחים לשמן החם ומטגנים במהירות עד להזהבה, כ-45 שניות. בסיום, מסננים שרימפס ומניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
שרימפסשרימפס
שמן בישולשמן בישול
3
יוצקים את הכל מלבד 1 כף שמן מהווק, ואז מערבבים פנימה את השום, הג ' ינג ' ר ופלפל הקאיין. מבשלים ומערבבים עד שהשום ריחני ומתחיל להשחים, בערך 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאייןפלפל קאיין
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
ווקווק
4
יוצקים פנימה את היין, החומץ, הקטשופ, הסוכר, המלח ו -1 / 4 כוס מים, ומביאים לרתיחה על אש גבוהה. ממיסים את הקורנפלור ב 2 כפיות מים, מערבבים לתוך הרוטב רותח, ומרתיחים עד מעובה, על 1 דקה. מערבבים את השרימפס והבצל הירוק לרוטב עד לציפוי.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
עמילן תירסעמילן תירס
קטשופקטשופ
חומץחומץ
שרימפסשרימפס
רוטברוטב
סוכרסוכר
מיםמים
מלחמלח
ייןיין

ציוד

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריגיו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירות המובילות שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס שהוכנו במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. סקייפול פינו גרי עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
סקייפול פינו גרי
סקייפול פינו גרי
קש חיוור בצבע עם תווים של מנגו, פריחת הדרים ובננה באף. על החיך מחרוזת של פירות טרופיים נפרשת לטעמי קלמנטינה, מנגו, אשכולית ובננה. תווים טרופיים אלה ממשיכים לאורך כל הגימור הארוך והמתמשך.