קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות8
ציון בריאות15
מגזין

שרימפס להרתיח עם צדפות ולימון

שרימפס להרתיח עם צדפות ולימון
שרימפס להרתיח עם צדפות ולימון יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 8 . מנה זו מכילה כ 27 גרם חלבון 2 גרם של שומן, וסך הכל 216 קלוריות. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 5 דקות. אם יש לך מים, מלח, תירס אוזניים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : קליפות שרימפס קלות (חסילונים מרתיחים), רתיחה שרימפס, ו רתיחה שרימפס.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מלא סיר ענק, רצוי מצויד עם הכנס סל, עם כ 4 ליטרים של מים. זכור כי כאשר אתה מוסיף את החומרים המוצקים מפלס המים יעלה, אז לא למלא את הסיר יותר ממחצית הדרך. לסחוט את הלימונים לתוך המים, זורק בחצאים מדי.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את עלי המפרץ, מלח, תיבול, טימין, בצל, צ ' ילי ושום; מביאים את המרק לרתיחה מעל חום בינוני גבוה ומבשלים במשך 10 דקות. אתה רוצה מרק מאוד ארומטי עם הרבה מלח ותבלינים. לטעום אותו; אל תפחד לעשות את זה חזק, כך שחלק הטעם יכול לחדור ולהיספג על ידי תפוחי אדמה ומרכיבים אחרים. להתאים תיבול עם מלח.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את תפוחי האדמה לסיר כדי לתת להם יתרון; מבשלים במשך 20 דקות. עכשיו מוסיפים את התירס והנקניקיות; מבשלים עוד 5 דקות, מוודאים שהכל נשאר מכוסה בנוזל.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את הצדפות ומרתיחים במשך 8 עד 10 דקות עד שהם פותחים. ואז לזרוק את השרימפס ולכבות את החום. לכסות את הסיר ולתת לחסילון תלול בטעם במשך 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6
לנקז ולהפיץ את השרימפס, נקניק, צדפות, תירס, תפוחי אדמה, ובצל על שולחן מכוסה עיתון.
מרכיבים שתצטרך
7
מגישים עם לימונים והרבה מפיות. שמור את המרק כדי להפוך יריות קוקטייל שרימפס.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Menage פינו גריג ' יו Limelight טרואה. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 11 דולר.
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Ménage à Trois Limelight מאיר זרקור על טעמי הדר מרעננים בדרך המסנוורת ביותר. Limelight הוא כוכב חדש עם ניחוחות תפוז סקסי להוביל לליים מפתח zesty וטעמים תפוח סבתא סמית מעורר תיאבון שגורמים לך לכווץ. מגע של מתיקות יערה ומינרליות לאזן את הערות הדר מבוטא לפני הווילונות טיפה עם גימור פריך מרענן.