קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות28
מגזין

שרימפס מרוסק ועגבניות עם קוסקוס לימון

שרימפס מרוסק ועגבניות עם קוסקוס לימון
שרימפס מרוסק ועגבניות עם קוסקוס לימון הוא pescatarian מנה עיקרית. מנה זו מכילה כ 30 גרם חלבון 26 גרם של שומן, וסך הכל 636 קלוריות. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 1 מנות. אם יש לכם עגבניות מיובשות, קוסקוס, יין, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: צדפות מחורצות עם עגבניות שרי, בצל ירוק ופטרוזיליה, שרימפס חריף עם קוסקוס, עגבניות ונענע, ו סלט קוסקוס אספרגוס לימון עם עגבניות.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. סנט מייקל-אפס כעס פינו גריג ' יו עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
בהתאם לאדמה ו מיקרו אקלים, פינו גרי משתנה מיין יומיומי פשוט כל הדרך עד גידולים העליון מוחלט. הכרמים החמים, שנחשפו לשמש של אתרי הכעס, עם קרקעות חצץ אבן הגיר השמיימית שלהם, הם דוגמה קלאסית. הכעס אלטו Adige פינו Grigio יש מבנה אצילי, איזון נחמד וחומציות בסדר – מה שהופך אותו תענוג מוחלט לשתות. הלבן החזק הולך טוב עם מרק דגים ודגים, חזה עוף גינאה או פילה עגל.