קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות2
ציון בריאות5
מגזין

שרימפס סומסום

שרימפס סומסום
שרימפס שומשום עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 359 קלוריות, 28 גרם חלבון, ו 17 גרם שומן. לכו לחנות ואספו שרימפס, תיבול לימון-פלפל, רוטב סויה ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. 10 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, ופסקאטרי דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 61%. מתכונים דומים: שרימפס סומסום, שרימפס סומסום, ו שרימפס סומסום.

הוראות

1
בשקית ניילון הניתנת לסגירה חוזרת, שלבו את רוטב הסויה, 1 כף שמן שומשום, מיץ לימון, אבקת שום ופלפל לימון; הוסף שרימפס. חותם שקית ולהפוך מעיל; במקרר עבור 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
מיץ לימוןמיץ לימון
שמן שומשוםשמן שומשום
רוטב סויהרוטב סויה
פלפלפלפל
שרימפסשרימפס
לימוןלימון
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
2
מסננים וזורקים את המרינדה. במחבת מטגנים שרימפס בשמן השומשום שנותר עד שהשרימפס הופך לורוד, כ -3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן שומשוםשמן שומשום
מרינדהמרינדה
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מגישים עם אורז אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז
4
מפזרים שומשום.
מרכיבים שתצטרך
זרעי שומשוםזרעי שומשום

יין מומלץ: סוביניון בלאן, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

שרימפס עובד ממש טוב עם סוביניון בלאן, ריזלינג ופינו גריגיו. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס המוכנים במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. אתה יכול לנסות יקב פג ' ו עמק נאפה סוביניון בלאן. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-22 דולר לבקבוק.
יקב פג ' ו עמק נאפה סוביניון בלאן
יקב פג ' ו עמק נאפה סוביניון בלאן
סוביניון בלאן זה קופץ מהכוס-אננס, פסיפלורה, אשכוליות וליצ ' י כולם בולטים מאוד על האף. החיך מציע פירות שופעים יותר וחומציות בהירה עם תווים של טארט לימון שמנת, גויאבה ומשמש בגימור רענן ונקי.