קושיקל
מוכן ב16 דק.
מנות4
ציון בריאות19
מגזין

שרימפס עם אספרגוס ופסטה

שרימפס עם אספרגוס ופסטה
שרימפס עם אספרגוס ופסטה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא יספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה כ 36 גרם חלבון 21 גרם של שומן, וסך הכל 523 קלוריות. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם שרימפס לחתיכות בגודל ביס, חמאה, שיני שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הפסטה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פסטה קינוח שוקולד כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 16 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. מתכונים דומים: פסטה שרימפס ואספרגוס, שרימפס מחבת ופסטה עם אספרגוס, ו פסטו שרימפס אספרגוס פסטה.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. פינוט גרי של סקייפול עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
פינוט סקייפול גריס
פינוט סקייפול גריס
קש חיוור בצבע עם הערות של מנגו, פריחת הדר ובננה באף. על החיך תערובת של פירות טרופיים מתגלה לתוך מנדרינה, מנגו, אשכוליות, וטעמי בננה. התווים הטרופיים האלה ממשיכים לאורך הגימור הארוך והמתיש.