קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות6
מגזין

שרימפס קל בפירורי לחם

שרימפס קל בפירורי לחם
שרימפס קל בפירורי לחם יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא יספק כ 8 מנות. מנה זו מכילה סביב 17 גרם חלבון 15 גרם של שומן, וסך הכל 280 קלוריות. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, . גשו לסופר וקנו פירורי לחם, ביצה, שרימפס ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. וזה די טוב. נסו שרימפס קארי בפירורי לחם, סיר אחד עם פירורי לחם פרמזן שרימפס Scampi פסטה, ו שרימפס קריספי בפירורי לחם עם שעועית Garlicky (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים שמן במחבת גדולה. טובלים את השרימפס בביצה, ואז מצפים את השרימפס בפירורי לחם. מטגנים את השרימפס בשמן החם.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
שרימפסשרימפס
2 כוסות תערובת מלית מתובלת עשבי תיבול, מרוסקת2 כוסות תערובת מלית מתובלת עשבי תיבול, מרוסקת
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

ציוד

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. הפינו גריג ' יו אספרטו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
אספרטו פינו גריג ' יו.
אספרטו פינו גריג ' יו.
צבע קש מבריק עם השתקפויות של זהב. פריך ונקי עם אף עדין של פרח כתום ורד בר עם משמש, אפרסק לבן קליפת תפוז. פריך, יבש ומובנה היטב עם תפוח זהוב והדרים.מגוון להפליא. מצוין כאפרטיב וההשלמה המושלמת למתאבנים קלים, סלטים, עוף בגריל ופירות ים טריים. תהנה מקורר היטב.