קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות6
ציון בריאות20
מגזין

תבלין עגבניות מתוק

תבלין עגבניות מתוק
המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. אם יש לך בצל, תפוחים סבתא סמית, כבישה תבלין, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 25 דקות. . נסו עגבניות, תירס מתוק, ותענוג פלפל, עוגות תירס מתוק עם עגבניות-אבוקדו להתענג, ו סלמון עם תירס מתוק, עגבניות, ותבלינים אבוקדו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים עגבניות, תפוחים, בצל, סוכר, חומץ, וחבילת תבלינים כבישה בסיר גדול; מביאים לרתיחה ומבשלים יחד כ -10 דקות, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
חומץחומץ
תפוחתפוח
בצלבצל
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
לעקר את הצנצנות ואת העפעפיים במים רותחים לפחות 5 דקות. לארוז את תערובת העגבניות לתוך צנצנות חם, מעוקר, מילוי צנצנות בתוך 1/4 אינץ ' של החלק העליון. הפעל סכין או מרית דקה סביב הקרביים של צנצנות לאחר שהם התמלאו כדי להסיר כל בועות אוויר. נגב את החישוקים של הצנצנות עם מגבת נייר לחה כדי להסיר כל שאריות מזון. למעלה עם מכסים בורג על טבעות.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
מריתמרית
סכיןסכין
3
מניחים מתלה בתחתית של סיר גדול ולמלא באמצע הדרך עם מים. מביאים לרתיחה וצנצנות נמוכות יותר לתוך המים הרותחים באמצעות מחזיק. השאר שטח 2 אינץ ' בין הצנצנות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
יוצקים יותר מים רותחים במידת הצורך להביא את מפלס המים לפחות 1 אינץ ' מעל צמרות הצנצנות. מביאים את המים לרתיחה מתגלגלת, מכסים את הסיר, ומעבדים במשך 40 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
5
הסר את הצנצנות מן העציץ ומניח על משטח מכוסה בד או עץ, כמה סנטימטרים זה מזה, עד מגניב. לאחר מגניב, לחץ על החלק העליון של כל מכסה עם אצבע, להבטיח כי החותם הוא חזק (המכסה לא זז למעלה או למטה בכלל). לאחסן באזור קריר, כהה.
ציוד שתשתמש בו
סירסיר