קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות12
ציון בריאות6
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםסתיוחורף
מגזין

תבשיל אורז מקסיקני

תבשיל אורז מקסיקני
תבשיל אורז מקסיקני נטול גלוטן, וצמחוני מנה צדדית. והוא יספק כ 12 מנות. מנה זו מכילה כ 11 גר' של חלבון, 8 גרם של שומן, וסך הכל 345 קלוריות. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. אם יש לכם מרק עוף, כורכום, שמן canolanוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. נסו תבשיל אורז מקסיקני, תבשיל אורז מקסיקני, ו תבשיל אורז מקסיקני (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים התנור ל 375 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
מחממים את השמן בתנור הולנדי גדול ומוסיפים את השום והבצל. קוק, 3 עד 4 דקות. להפחית את החום נמוך ולהוסיף את האורז. מערבבים כל הזמן, מוודאים שהאורז לא נשרף. מבשלים על אש נמוכה, על 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בצלבצל
אורזאורז
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
4
לאחר מכן, מוסיפים את כל העגבניות, עגבניות חתוכות לקוביות, כמון, מלח, פלפל, קאיין וכורכום. מערבבים לשלב ולתת לבשל, על 2 דקות. לבסוף, מוסיפים את מרק העוף ומערבבים את התערובת יחד. מביאים את התערובת לרתיחה, ולאחר מכן להפחית את החום לנמוך. כיסוי, ומבשלים עד האורז לא ממש נעשה, 10 עד 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
מרק עוףמרק עוף
כורכוםכורכום
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
פלפלפלפל
כמוןכמון
אורזאורז
מלחמלח
5
למעלה עם הגבינה, ולאחר מכן אופים עם המכסה עד הגבינה נמסה והאורז מבושל לחלוטין, על 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
מגישים עם כוסברה קצוצה.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 30 דולר.
לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר
לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר
פרחים ארומטיים בהירים, קסיס ופירות אדומים המשלימים תבלין וערות מלוחות. החיך הוא גמיש והרמוני, עם שכבות מעניינות ואלמנטים umami, מרקם עדין וגימור מאוזן יפה.