קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות6
ציון בריאות8
מגזין

תבשיל אורז מקסיקני

תבשיל אורז מקסיקני
המתכון תבשיל אורז מקסיקני מוכן בערך בעוד 50 דקות. והוא בהחלט גדול ללא גלוטן אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה זו מכילה סביב 22 גרם חלבון 22 גרם של שומן, וסך הכל 444 קלוריות. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. אם יש לך סלסה, מלח, גבינת צ'דר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. מתכונים דומים: תבשיל אורז מקסיקני, תבשיל אורז מקסיקני, ו סיר אחד תבשיל אורז מקסיקני.

הוראות

1
מניחים את 2 כוסות מים ואורז גרגר ארוך במחבת רוטב בינוני ומביאים לרתיחה. להפחית את החום לרתיחה, לשים מכסה על, להגדיר טיימר במשך 20 דקות לבשל אורז עד שנעשה.2 מחממים תנור ל 350°f. 3 במחבת, בקר טחון חום וניקוז.
מרכיבים שתצטרך
אורז גרגר ארוךאורז גרגר ארוך
בשר טחוןבשר טחון
רוטברוטב
מיםמים
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מחבתמחבת
טיימר מטבחטיימר מטבח
תנורתנור
2
מניחים בקערת ערבוב גדולה.4 בקערת ערבוב גדולה, מוסיפים את צנצנת הסלסה לבשר טחון. כמו כן להוסיף אבקת צ ' ילי, Mexicorn, אורז ומלח.
מרכיבים שתצטרך
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
בשר טחוןבשר טחון
MexicornMexicorn
סלסהסלסה
אורזאורז
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
3
מערבבים עם כף עץ עד בשילוב היטב.5 ספריי תבשיל 2 ליטר. שים תערובת אורז לתוך צלחת. מכסים במכסה או בנייר כסף ואופים בתנור שחומם מראש במשך 30 דקות.6 ב 30 דקות, להמריא מכסה / רדיד.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
תבשיל קדרהתבשיל קדרה
כף עץכף עץ
תנורתנור
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
4
הוסף גבינת צ ' דר גרוסה באופן שווה מעל ולאפות במשך 5 דקות נוספות.7
מרכיבים שתצטרך
גבינת צ ' דר גרוסהגבינת צ ' דר גרוסה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
מוציאים מהתנור ומגישים.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות פרנסיס פורד קופולן אורגון פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 21 דולר לבקבוק.
פרנסיס פורד קופולה אורגון פינו נואר
פרנסיס פורד קופולה אורגון פינו נואר
הפינו נואר הזה, שגדל בכינוי שחווה קיץ קריר וחורף מתון, מציע ניגוד מרגש לביקבוק הקליפורני של קופולה, המביע מבנה טאנין עדין יותר וחומציות גבוהה יותר שהופכת אותו לאלגנטי ומידתי היטב. יין זה משקף את המהות של האפלאסיון והטעמים שהופכים את פינו נואר אורגון לרצוי כל כך.קל ומסוגנן, החיך מציג בחירה טריה, חומציות תוססת, ומתיקות אלון מאוזנת היטב.הבציר הזה הוא פירות קדימה עם מרקמים גמישים satinyואת הטאנינים בשלים. בזכות מבחר חבית זהיר, notesof שקדים בגריל ולחם קלוי הם beautifulyintegrated לתוך מטריצת הטעם.