קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות9
מגזין

תבשיל איטלקי

תבשיל איטלקי
תבשיל איטלקי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה 16% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 6. מנה אחת מכילה 384 קלוריות, 15 גרם חלבון, ו 21 גרם שומן. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. רק מעטים מאוד אהבו את המנה הים תיכונית הזו. אם יש לכם בצל, מלח, מרק עגבניות מרוכז וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש במים אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם אבטיח-אפרסק כמו קינוח. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 44%. ציון זה מוצק. נסו תבשיל איטלקי, תבשיל פסטה איטלקי, ו תבשיל ציידים איטלקי עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
במחבת מבשלים את הנקניקיה עד שהיא כבר לא ורודה; מסננים.
מרכיבים שתצטרך
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיפים בצל, סלרי, גזר, תיבול איטלקי, בזיליקום, מלח ופלפל. מבשלים ומערבבים על אש בינונית במשך 5 דקות או עד שהירקות פריכים-רכים. מערבבים פנימה את המים, העגבניות והמרק; מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 30 דקות או עד שהירקות רכים. מערבבים פנימה את האורז; מכסים ומבשלים 10 דקות או עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית גבינת רומנו מגוררת1 כפית גבינת רומנו מגוררת
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)