קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות35
מגזין

תבשיל בקר אסייתי צלוי אדום

תבשיל בקר אסייתי צלוי אדום
תבשיל בקר אסייתי צלוי אדום עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %41 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 814 קלוריות, 67 גר' של חלבון, ו 48 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. אם יש לך גרידת ליים, רוטב סויה, שיני שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב חומץ יין אורז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת ספל קטיפה אדומה כקינוח. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: תבשיל בשר וכרובית אסיאתי, תבשיל בקר צלוי Poblano, ו תבשיל בקר צלוי Poblano.

מרכיבים

2קילוגרםצ'אק בשר לחתוך לקוביות 2 אינץצ'אק בשר לחתוך לקוביות 2 אינץ3largesגזר, קלופים וחותכים לחתיכות אינץ 1גזר, קלופים וחותכים לחתיכות אינץ 14736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן3פלפל צ'ילי אדום, טרי או מיובש (שוב, חליפה לפי הטעם)פלפל צ'ילי אדום, טרי או מיובש (שוב, חליפה לפי הטעם)1גדולדייקון, קלופים וחתוכים לחתיכות אינץ 1דייקון, קלופים וחתוכים לחתיכות אינץ 16שיני שוםשיני שום1פרוסהשורש זנגבילשורש זנגביל1סיד, מקונןסיד, מקונן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין אורז מתוק, סאקי, או שרייין אורז מתוק, סאקי, או שרי11 קילו קישואים,חומץ יין אורזחומץ יין אורז6ריבס, קצוץ טרי או קפוא1 כוס עגבניות מיובשות מצנצנת1 כוס עגבניות מיובשות מצנצנת3פטריות שיטאקה מיובשות או טריות חתוכות לרבעיםפטריות שיטאקה מיובשות או טריות חתוכות לרבעים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אנגלית short rib (אופציונלי)אנגלית short rib (אופציונלי)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות2צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סוכר חום או כמות שווה של סוכר רוק (להתאים תיבול לפי הטעם. אני אוהב את הרוטב שלי בצד המתוק יותר.)סוכר חום או כמות שווה של סוכר רוק (להתאים תיבול לפי הטעם. אני אוהב את הרוטב שלי בצד המתוק יותר.)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הבומונט הופ מרגריט צ ' נין בלאן עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 35 דולר לבקבוק.
Beaumont Hope Marguerite Chenin Blanc
Beaumont Hope Marguerite Chenin Blanc
פירות טריים, נקיים וחזקים.תואם בצורה מבריקה עם פירות ים במיוחד צדפות וכל מאכל אסייתי חריף להפליא.