קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות6
ציון בריאות18
מגזין

תבשיל בשר שורש ירקות

תבשיל בשר שורש ירקות
אם יש לך בערך 55 דקות לבלות במטבח, תבשיל ירקות בקר עשוי להיות מתכון מדהים ללא גלוטן וללא חלב לנסות. מתכון זה מכיל 6 מנות עם 253 קלוריות, 20 גרם חלבון ו-8 גרם שומן כל אחת. מתכון זה מכסה 20% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. זה עובד היטב כמנה עיקרית. גשו לסופר וקנו בשר בקר טחון, מלח, רסק עגבניות ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. אפשר ליהנות ממנו בכל עת, אבל הוא טוב במיוחד לסתיו. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 55%. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כגון תבשיל בקר וירקות שורש, תבשיל בקר וירקות שורש, ותבשיל ירקות שורש שורש בקר טחון.

הוראות

1
בתנור הולנדי או בקומקום גדול, מבשלים בשר בקר ובצל על אש בינונית עד שהבשר כבר לא ורוד; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מוסיפים את המרק, הירקות, רסק העגבניות, רוטב ווסטרשייר, טימין, מלח ופלפל. להביא לרתיחה. להפחית את החום; מכסים ומבשלים במשך 30-40 דקות או עד שהירקות רכים.
מרכיבים שתצטרך
12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
3
בקערה קטנה מערבבים את עמילן התירס והמים עד לקבלת תערובת חלקה; מערבבים לתוך התבשיל. להביא לרתיחה; מבשלים ומערבבים במשך 2 דקות או עד שמסמיך.
מרכיבים שתצטרך
1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
תבשילתבשיל
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: שיראז, קברנה סוביניון, Malbec

ניתן לשלב תבשיל בקר עם שיראז, קברנה סוביניון ומלבק. יינות אדומים בעלי גוף מלא אלו הם הליווי המושלם לתבשיל בקר לבבי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Casteller Cava Rosado. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-17 דולר.
קסטלר קאווה רוסדו
קסטלר קאווה רוסדו
Casteller Cava Rosé הוא יין מבעבע טעים העשוי בשיטה המסורתית, עם תסיסה שנייה בבקבוק. התיישן במשך 12 חודשים על המשקעים לפני השחרור, הוא מספק טעמים מובחרים באופן עקבי. הקאווה התוססת והחריפה הזו תשתלב היטב עם כמעט כל טאפאס, בנוסף לפירות טריים, טארט פירות יער וגבינות רכות וקרם. יש לו די והותר סגנון וחומר כדי להיות אפריטיף מצוין לבדו.