קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 29 דק.
מנות8
ציון בריאות67
מגזין

תבשיל חזיר חלפיניו עם מתכון בצל כבוש

תבשיל חזיר חלפיניו עם מתכון בצל כבוש
תבשיל חזיר חלפיניו עם מתכון בצל כבוש עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %43 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 606 קלוריות, 69 גרם חלבון ו 17 גרם של שומן למנה. 65 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לך לחתוך במיה, שמן זית, מיץ תפוזים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש עד כמון הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס שוקולד מרוקאי כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. זמן הכנת המתכון כ 4 שעות ו-29 דקות. מתכונים דומים: מתכון בצל אדום כבוש, Tamales חזיר מגורר עם בצל כבוש, ו כתף חזיר מהירה עם בצל כבוש.

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם הבחירה הכי טובה שלי לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. Mont-Marcal Cava ברוט Reserva עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
Mont-Marcal Cava Brut Reserva
Mont-Marcal Cava Brut Reserva
נדל " ן מבקבוק ומגעיל לפי הזמנה לאחר מינימום של הזדקנות 18 חודשים על ליס. מיוצר מענבי Xarel-lo, Macabeo, & שרדונה בסגנון יבש קלאסי. מרקם חרוזים דק עם מורכבות בצקי ופרי מעולה על הגימור היבש. ניחוחות מתובלים של הדרים ופירות צהובים בשלים-כמו אגס מתובל בעדינות להגדיר במאפה.