קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות37
מגזין

תבשיל עוף ואורז אפוי קל

תבשיל עוף ואורז אפוי קל
תבשיל עוף אפוי קל ואורז עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 417 קלוריות, 38 גרם חלבון ו 11 גרם שומן. מתכון ואינו מכיל גלוטן, מגיש 4 . אם יש לכם גזר חתוך תינוק, אבקת בצל, מיץ לימון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. 6 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. . הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 15 דקות. מתכונים דומים: תבשיל עוף ואורז קל, עוף קל עם תבשיל אורז, ו תבשיל קארי קטיפתי קל עם עוף ואורז.

הוראות

1
מחממים את התנור ל 350 מעלות F. מערבבים את המרק, מים, אורז, מיץ לימון, תיבול איטלקי, אבקת בצל, פלפל שחור, ברוקולי וגזר בתבנית אפייה 11x8x2 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
תיבול איטלקיתיבול איטלקי
פלפל שחורפלפל שחור
אבקת בצלאבקת בצל
מיץ לימוןמיץ לימון
ברוקוליברוקולי
גזרגזר
מיםמים
אורזאורז
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
מניחים את העוף על תערובת האורז. מתבלים את העוף עם פלפל שחור נוסף ומפזרים את הפפריקה. כסה את תבנית האפייה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
עוף שלםעוף שלם
פפריקהפפריקה
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
אופים במשך 50 דקות או עד העוף מבושל דרך ואת האורז הוא רך. למעלה עם הגבינה. לכסות ולתת לעמוד במשך 10 דקות. מערבבים את תערובת האורז לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
גבינהגבינה
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר לחתוך תינוק, לחתוך לחצי באלכסוןגזר לחתוך תינוק, לחתוך לחצי באלכסון4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרחי ברוקולי טרייםפרחי ברוקולי טריים305אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)Campbell ' s ® Healthy Request ® קרם מרוכז של מרק עוףCampbell ' s ® Healthy Request ® קרם מרוכז של מרק עוף0(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקולבי שומן מופחת-גבינת ג'ק או תערובת גבינה איטלקית גרוסהקולבי שומן מופחת-גבינת ג'ק או תערובת גבינה איטלקית גרוסה11 קילו קישואים,תיבול איטלקי, מרוסקתיבול איטלקי, מרוסק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1(יכול להיות או להרחיק)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)0(יכול להיות או להרחיק)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לבן רגיל ולא מבושלאורז לבן רגיל ולא מבושל567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חצאי חזה עוף ללא עור וללא עצמותחצאי חזה עוף ללא עור וללא עצמות3156 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב