קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות6
ציון בריאות0
מגזין

תה מתוק

תה מתוק
תה מתוק יכול להיות רק המשקה שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, ומתכון טבעוני יש 97 קלוריות, 0 גר' של חלבון, ו 0g של שומן למנה. מתאים ל-6 מנות. אם יש לכם לימון, ענפי נענע, מים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 15 דקות. נסו תה קר תאילנדי, לונג איילנד אייס טי, ו Frappuccino תה ירוק תוצרת בית סטארבקס (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מביאים את המים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
3
הסר מהחום, יוצקים לתוך קנקן, ותלול את שקיות התה על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שקית תהשקית תה
4
מערבבים את תערובת הסוכר לתוך התה הקר.
מרכיבים שתצטרך
תה קרתה קר
סוכרסוכר
5
מערבבים היטב.
6
יוצקים את המשקה לערבב על קוביות קרח בכוס.
מרכיבים שתצטרך
קוביות קרחקוביות קרח
שתהשתה
7
מקשטים עם 2 פרוסות לימון ו sprig של מנטה.
מרכיבים שתצטרך
לימוןלימון
מנטהמנטה
8
להביא 1 כוס מים לרתיחה ולהוסיף סוכר. מערבבים לשלב.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
מיםמים

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. הסיווג Domaine Leseurre Dry Cuvee Riesling עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
Domaine Leseurre Dry Cuvee Classique Riesling
Domaine Leseurre Dry Cuvee Classique Riesling
מיץ הריזלינג של Domaine Leseurre מותסס 100% במיכלי אל חלד. בעוד על lees שלה, היין הוא עורבב ביד (bâtonnage sur שקרים) פעם בחודש, במשך 11 חודשים. תהליך זה מפתח מורכבות נוספת של טעמים וניחוחות. זה ריזלינג יבש יש ניחוחות של פריחת הדר וגרידת לימון, שכבות על החיך עם רמזים של אגס. זה ריזלינג זוגות היטב עם פורל amandine, צדפות גלם והוא אפריטיף יפה.