קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות52
מגזין

תחתית ארטישוק מטוגנת בשמן זית עם שום ונענע

תחתית ארטישוק מטוגנת בשמן זית עם שום ונענע
תחתית ארטישוק מטוגנת בשמן זית עם שום ונענע עשויה להיות רק המנה הצדדית שאתם מחפשים. מנה אחת מכילה 248 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 13 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. אם יש לך לימון, מים, שמן זית, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, וכל 30 דיאט. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו תחתיות ארטישוק ממולאות, מכנסי ארטישוק מוקרמים, ו תחתיות ארטישוק ממולאות (מתכונים דומים).

הוראות

1
שמור גזע מחובר, בקצה הנגדי, לחתוך את אינץ ' העליון של 1 ארטישוק עם סכין משונן. לכופף בחזרה עלים חיצוניים עד שהם הצמד את קרוב לבסיס, ואז להשליך עוד כמה שכבות של עלים באותו אופן עד שתגיע עלים צהובים חיוורים עם טיפים ירוקים חיוורים.
מרכיבים שתצטרך
2
חותכים עלים שנותרו סומקים עם החלק העליון של תחתית ארטישוק באמצעות סכין חדה, ואז לשלוף עלים סגולים לגרוף החוצה לחנוק מטושטשת עם קאטר מלון-כדור. לקצץ חלקים סיביים ירוקים כהים מבסיס וצדדים של ארטישוק עם סכין חיתוך חדה, ולאחר מכן לשפשף משטחים לחתוך עם חצי לימון.
מרכיבים שתצטרך
3
לחתוך 1/4 אינץ ' מקצה גזע כדי לחשוף את הליבה הפנימית. לקצץ צדדים של גזע (עדיין מחובר) עד הליבה הפנימית חיוור. לשפשף משטחים חתוכים עם חצי לימון אותו.
מרכיבים שתצטרך
4
לקצץ ארטישוקים הנותרים באותו אופן.
מרכיבים שתצטרך
5
שים מים ושמן בסיר כבד 4 ליטר.
מרכיבים שתצטרך
6
טחון ומחית שום עם 1 כפית מלח כשר, ולאחר מכן לערבב נענע. לשפשף שישית של רסק שום לתוך חלל של כל ארטישוק, ואז לעמוד ארטישוק הפוך נוזלי בסיר.
מרכיבים שתצטרך
7
מפזרים כפית מלח נותרת על ארטישוק, ואז מבשלים, מכוסה, על אש נמוכה, עד מכרז, 20 עד 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
8
להעביר ארטישוקים למנה להרתיח נוזל בישול, לטאטא, עד emulsified ו מופחת כ 1/3 כוס.
מרכיבים שתצטרך
9
יוצקים רוטב על ארטישוק ומגישים חם או בטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך