קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות10
ציון בריאות1
מגזין

תירס מטוגן בסגנון דרומי

תירס מטוגן בסגנון דרומי
תירס מטוגן בסגנון דרומי יכול להיות רק תוספת אתה מחפש. מתכון זה מספק 10 מנות. עם 132 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 7g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. . הכנת המנה לוקחת כ 50 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב מוצרי חלב חינם וצמחוני דיאט. אם יש לך מלח, שמן צמחי, קמח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון לאוהדים של מזון דרומי. נסו כיסוני תירס בסגנון Texmex, תירס מוקרם בסגנון דרומי, ו שמנת בסגנון דרום צ'יפוטלה קולסלאו עם תירס (מתכונים דומים).

הוראות

1
הסר את כל המשי מתירס וחתוך תירס גולמי מהקלח מעל קערה גדולה. לגרד את המיץ מן הקורים לתוך הקערה גם כן. תיפטר מקלחונים. מערבבים את הביצים, קמח ומלח כדי ליצור הבלילה עקביות של בלילת פנקייק דקה.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיץמיץ
תירסתירס
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
שמן חום במחבת חשמלית ל 325 מעלות F (165 מעלות C). אם משתמשים במחבת גדולה על הכיריים, מחממים שמן לחום גבוה בינוני. צריך להיות מספיק שמן במחבת כדי לכסות את הכיור.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
כירייםכיריים
3
השתמש בכפית הגשה גדולה כדי להפוך 4 חביתות בגודל פנקייק בעת ובעונה אחת. מטגנים במשך כ 5 דקות בכל צד או עד חום זהוב.
4
מסננים על מגבות נייר ומגישים חמים.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett ריזלינג. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 22 דולר.
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
למרות רעננותו הצעירה עדיין, הוא מציג את המאפיין המשובח של ריזלינג פירותי ורמז בסיסי של מינרל מאדמת הלוח הדבונית הכחולה / אפורה.מגישים יין מרענן זה מעט מקורר! כמו aperitif, במיוחד כאשר התבגר יותר, בשילוב עם פירות ים או עופות.