קושיבינוני
מוכן ב20 דק.
מנות26
ציון בריאות5
מגזין

תמהיל מסיבות פינוטי

תמהיל מסיבות פינוטי
אתה אף פעם לא יכול להיות יותר מדי מתכוני הר ד ' אובר, כך לתת תמהיל צד בוטנים לנסות. צופה בדמות שלך? זה מתכון חלב חינם יש 455 קלוריות, 12 גרם חלבון, ו 24 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 26. המתכון הזה מכסה 12% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. צאו לחנות ואספו סוכר של קונדיטורים, חמאת בוטנים פריכה, שקיות ניילון הניתנות לסגירה חוזרת בגודל גלון ועוד מספר מצרכים להכין אותה היום. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 35%, וזה לא כל כך אדיר. נסו המפלגה לערבב, המפלגה לערבב, ו המפלגה לערבב עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו פצפוצי גרהם, בוטנים וצימוקים; מניחים בצד. מחלקים את הסוכר של הקונדיטורים בין השקיות; מניחים בצד. מחלקים את הסוכר של הקונדיטורים בין השקיות; מניחים בצד. בסיר כבד על אש נמוכה מבשלים ומערבבים שוקולד צ ' יפס וחמאת בוטנים עד להמסה.
מרכיבים שתצטרך
ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים
2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
50 כוסות חמאת בוטנים מכוסות שוקולד מיניאטורי, לא ארוזות50 כוסות חמאת בוטנים מכוסות שוקולד מיניאטורי, לא ארוזות
(כגון Crunch Bar)(כגון Crunch Bar)
חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)
1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
יוצקים מעל תערובת קרקר גרהם; מערבבים עד ציפוי טוב. מחלקים מיד את התערובת בין השקיות; אוטמים ומנערים היטב. יש לאחסן בכלי אטום במקרר.
מרכיבים שתצטרך
50 כוסות חמאת בוטנים מכוסות שוקולד מיניאטורי, לא ארוזות50 כוסות חמאת בוטנים מכוסות שוקולד מיניאטורי, לא ארוזות
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז נוצץ הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא רוינארט ברוט רוז ( חצי בקבוק). יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-56 דולר.
רוינארט ברוט רוז (חצי בקבוק)
רוינארט ברוט רוז (חצי בקבוק)
* היה שינוי אריזה על היין הזה. את תווית בתמונה לא יכול להיות את תווית קיבל.* היין הוא כתום מבריק-צהוב עלה כותרת צבע עם מאוד בסדר, פזרני ומתמשך מוס. האף מאופיין בגרגרים אדומים קטנים, בעיקר דומדמניות. על החיך היין הוא נמרץ ומאוזן היטב. יין משובח, טרי ופירותי עם טאנינים משולבים היטב ורמז לתבלין בגימור הארוך.רוינארט רוז רוז מיוצר מתערובת של 55% פינו נואר ו -45% שרדונה ממיטב הבצירים האחרונים. כל הפירות הם מבכורה קרוס כרמים. לענבים מכרמי האחוזה בסילרי ובברימונט (בית אבות של משפחת רוינארט) מצטרפים ענבים שנבחרו בקפידה מכרמי בכורה אחרים בכרמי קרוס ב סי סווטה דה בלנס וה מונטאן דה ריימס. הענבים לרוינארט נבחרים סל אחר סל במקור, ורק בכורות הבכורה הטובות ביותר משתמשים בקרוס.