קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות41
מגזין

תערובת פנקייק Multigrain

תערובת פנקייק Multigrain
תערובת פנקייק Multigrain עשוי להיות רק ארוחת הבוקר אתה מחפש. מנה אחת מכילה 477 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 4 גר' של שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב טבעוני דיאט. לך לחנות ותביא אבקת אפייה, מלח, נבט חיטה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. נסו תערובת תבלינים תוצרת בית, מערבבים ומתאימים טורטיות צמחוניות, ו תערובת עוגה לבנה תוצרת בית (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים שיבולת שועל במעבד מזון, ומעבדים עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
כוסות בגודל חטיף אפרסקיםכוסות בגודל חטיף אפרסקים
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
2
להוסיף מרכיבים שנותרו; תהליך עד חלקה. אחסן במיכל אטום היטב במקרר.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

הדרום יכול להיות לזווג עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. הסלבאך אוסטר מוזל ריזלינג קבנט עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Selbach Oster Mosel Riesling Kabinett
Selbach Oster Mosel Riesling Kabinett
Kabinett crackly, מעומלן וללא דופי; מאוד אנגלי-צמחים; במיוחד appley ו minerally; גימור מנתה שטרן. הולך עם כל דבר שאתה רוצה במטבח עוף, רכיכה ופירות ים, במיוחד אם מלווה רטבים מבוססי שמנת או חמאה. נהדר עם סלטים בקיץ ועם מטבח פסיפיק רים.