קושיקשה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות8
ציון בריאות74
מגזין

תפוחי אדמה ממולאים טונה שמנת (תפוחי אדמה)

תפוחי אדמה ממולאים טונה שמנת (תפוחי אדמה)
תפוחי אדמה ממולאים טונה שמנת (תפוחי אדמה) עשוי להיות התוספת שחיפשתם. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 350 קלוריות, 23 גרם חלבון ו 7g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך טונה, גבינה, רוטב מורניי, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 20 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן נסו תפוחי אדמה ממולא עוף דרום מערב, סלט תפוחי אדמה-תפוחי אדמה ממולאים תפוחי אדמה עם עוף מעושן, ו טונה ממולאים תפוחי אדמה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. המרלו של הר לה ג ' וטה האוול עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 99 דולר לבקבוק.
לה ג ' וטה האוול מאונטיין מרלו
לה ג ' וטה האוול מאונטיין מרלו
# 37 Wine Spectator Top 100 של 2019the 2016 La Jota Merlot מקיף את כל זה הוא הר מרלו עם מבנה להתענג. הערות של אספרסו, שוקולד מרי, וטוסט בצע blackberry בשלים, minerality, ומשקל על החיך.