קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות23
מגזין

תרנגולת קרנית שמנמנה במלח

תרנגולת קרנית שמנמנה במלח
הערוגה מצופה מלח תרנגולת קורניש יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, ויש בו בסה"כ : 710 קלוריות, 59 גרם חלבון ו 50 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך אורגנו, תרנגולת קורניש, טימין, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם זיגוג לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. נסו Herbed Cornish Hen, Herbed תרנגולות קורניש, ו דשא קורניש Pasties (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל-37
2
להסיר ולהשליך את הקרביים והצוואר מתרנגולת. פצל תרנגולת לחצי לאורכו. לקצץ עודף שומן. החל בחלל הצוואר, לשחרר את העור מן השד ומקלות תיפוף על ידי הוספת אצבעות, בעדינות דוחף בין העור לבשר.
מרכיבים שתצטרך
3
מערבבים מיץ, אורגנו, טימין, שמן, פלפל ושום; לשפשף תערובת עשב תחת עור משוחרר ולשפשף על השד ומקלות תיפוף.
מרכיבים שתצטרך
4
קו מחבת ג ' לי רול עם לסכל; לסכל מעיל עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
5
שלב 1 כוס מים ומלח. עבור כל חצי תרנגולת, טפיחה 1 תערובת מלח כוס לתוך צורה סגלגלה עבה 1/2 אינץ ' על מחבת. מעיל כל אליפסה מלח עם ספריי בישול; העליון כל אחד עם חצי תרנגולת 1, השד בצד למעלה. קל חצי תרנגולת מעיל עם ספריי בישול; לארוז הנותרים 3 1/2 כוסות תערובת מלח באופן שווה על חצאי תרנגולת.
מרכיבים שתצטרך
6
אופים ב 375 במשך 35 דקות או עד רשם מדחום 16
7
הקש מלח כדי לשחרר; להשליך תערובת מלח. להיפטר מהעור.
מרכיבים שתצטרך