קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות25
מגזין

מרק גזר קל ומרענן

מרק גזר קל ומרענן
צריך מנה עיקרית טבעונית? מרק גזר קל ומרענן יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 255 קלוריות, 39 גרם חלבון ו 2g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ Go חלב חינם יש 1 אוהדים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. גשו לסופר וקנו את גזר צעיר [תראה, גלוטן וחיטה ללא ירקות מלאי [תוצרת בית, בצל, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב הים-מלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בראוניז מלח ים פטל כקינוח. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. נסו סלט גזר מרענן ושומשום קל, מרק גזר צונן, ו מרק גזר צונן (מתכונים דומים).

הוראות

1
לקלף ולפרוס את הבצלים בערך. לקצץ ולקרצף את הגזר לחתוך פרוסות עבות.שים את שניהם במחבת עם המניה, להביא לרתיחה ומבשלים, מכוסה, במשך 25-30 דקות או עד הגזר רכים.פירה במעבד מזון [או בלנדר] ואז לחזור למחבת או קערה.עם מספריים לחתוך את נורים לרצועות דקות מאוד ומערבבים לתוך המרק בזמן שהוא עדיין חם.מתבלים לפי הטעם במלח ופלפל ואז נרגעים.לפני ההגשה, להתאים תיבול שוב כפי שהוא עשוי להזדקק קצת יותר כאשר צונן.
מרכיבים שתצטרך
מקלות צ'יפס ירקות איכותיים (מומלץ: טרה מקלות)מקלות צ'יפס ירקות איכותיים (מומלץ: טרה מקלות)
1/4 קילו פטריות צדפה, פרוסות1/4 קילו פטריות צדפה, פרוסות
1/2 מלפפון בינוני, קלוף, זרע וחתוך לרצועות1/2 מלפפון בינוני, קלוף, זרע וחתוך לרצועות
2 כפות וויסקי מחית חמוצה2 כפות וויסקי מחית חמוצה
1 פאונד פסטה פצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של כ-2.5 אינץ' על 2 אינץ' רוחב1 פאונד פסטה פצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של כ-2.5 אינץ' על 2 אינץ' רוחב
נוריםנורים
קרוטונים, לקישוטקרוטונים, לקישוט
ציוד שתשתמש בו
כגון Butterfinger, קצוץ גסכגון Butterfinger, קצוץ גס
מספריים מטבחמספריים מטבח
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
לסובב חבלי ליקריץלסובב חבלי ליקריץ
אגוז מוסקט טחון אואגוז מוסקט טחון או