קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות5
ציון בריאות45
מגזין

סלט גרגירי חומוס ים

סלט גרגירי חומוס ים
סלט צ'יק-פאה סיציוני עשוי להיות רק המנה הצדדית שאתם מחפשים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני יש 153 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 3g של שומן למנה. מתאים ל-5 מנות. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך מלח, פפריקה, טופו משי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 15 דקות. נסו צדפות ים אפויות עם ציפוי פריך ללא גלוטן, סלט פטט מצרי (סלט חומוס שכבתי), ו סלט טונה מדומה (סלט חומוס) (מתכונים דומים).

הוראות

1
הוסף רק מספיק מים כדי לכסות ולספוג במשך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
2
ניקוז (שמור את המים השריית, אם אתה רוצה, ולהוסיף אותו לסלט) ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
3
מערבבים את הטופו וחצי החומוס במעבד מזון ודופק מספר פעמים כדי לרסק את כל החומוס היטב.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוס שמן זית כתית מעולה גויה1/2 כוס שמן זית כתית מעולה גויה
רוטב סויה 1 כף שומשוםרוטב סויה 1 כף שומשום
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
4
מוסיפים חומוס שנותר ואת הגזר ואת הדופק פעם או פעמיים לקצוץ בערך.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוס שמן זית כתית מעולה גויה1/2 כוס שמן זית כתית מעולה גויה
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
5
לגרד לתוך קערה ולהוסיף את כל שאר החומרים, כולל שמורות arame. כיסוי וצינה לפחות חצי שעה כדי לאפשר את הטעמים להתמזג. בדוק תבלינים, הוספת יותר לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
ציוד שתשתמש בו
פלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דקפלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דק
6
מגישים עם ירקות גלם או כמו מילוי כריך.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום