קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות15
ציון בריאות2
מגזין

סלסת אבטיח חריפה

סלסת אבטיח חריפה
סלסן אבטיח חריף הוא מזנון מקסיקני. תמורת 21 סנט למנה , מתכון זה מכסה 2% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתאים ל-15 מנות. מנה אחת מכילה 30 קלוריות , 0 גרם חלבון ו -0 גרם שומן . אדם אחד היה שמח שהם ניסו את המתכון הזה. זה יהיה להיט באירוע הקיץ שלך. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש פלפל חריף, פלפל ג'לפנו, מלפפון ובזיליקום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה צמחונית ללא גלוטן, ללא חלב ולקטו אובו . מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות . בכל השיקולים, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 26% . הציון הזה גרוע למדי. מתכונים דומים: סלסת אבטיח חריפה , סלסת אבטיח וסלסת אבטיח .

הוראות

1
בקערה גדולה מערבבים את חמשת המרכיבים הראשונים.
ציוד שתשתמש בו
3 תותים טריים3 תותים טריים
2
הוסף את שאר החומרים; לזרוק לשלב. מקררים, מכוסה, עד להגשה. במידת הצורך מסננים לפני ההגשה.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם הבחירות המובילות שלי עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. ה-Vietti Cascinetta Moscato d'Asti עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Vietti Cascinetta Moscato d'Asti
Vietti Cascinetta Moscato d'Asti
צבע צהוב שמש חיוור וקריזנט קל, למוסקטו ד'אסטי הזה יש ניחוחות עזים של אפרסקים, עלי ורדים וג'ינג'ר. בחיך הוא מתוק עדין ונוצץ עם חמיצות צנועה, איזון טוב, מורכבות טובה וסיומת של משמשים טריים. נפלא כאפריטיף, מלווה מושלם למטבח הפאן-אסיאתי וללובסטר, כמו גם מאפה, קינוחים על בסיס פירות וקמימות וגבינות כחולות.