קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות8
ציון בריאות11
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

25 דקות אפרסקים טריים וענבי פירות יער

25 דקות אפרסקים טריים וענבי פירות יער
המתכון 25 דקות אפרסק טרי ועוגת פירות יער מוכן בערך 35 דקות. והוא בהחלט מצוין צמחוני ומתאים לאוהבי מזון דרומי. מנה אחת מכילה 336 קלוריות, 5 גרם של חלבון ו5 גרם של שומן. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. אם יש לך פטל, ביסקוויק לב חכם לערבב, splenda סוכר תערובת, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכונים דומים: סנדלר אפרסקים Jiffy – סנדלר אתה יכול לעשות בכל עת, עם אפרסקים טריים או חנות קנה, סנדלר אפרסק ופירות יער, ו פירות יער-אפרסקים.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. הסלבאך אוסטר מוזל ריזלינג קבנט עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Selbach Oster Mosel Riesling Kabinett
Selbach Oster Mosel Riesling Kabinett
Kabinett crackly, מעומלן וללא דופי; מאוד אנגלי-צמחים; במיוחד appley ו minerally; גימור מנתה שטרן. הולך עם כל דבר שאתה רוצה במטבח עוף, רכיכה ופירות ים, במיוחד אם מלווה רטבים מבוססי שמנת או חמאה. נהדר עם סלטים בקיץ ועם מטבח פסיפיק רים.